//
کدخبر: ۱۴۰۴۵۴ //

پشت پرده ملاقات‌های مشکوک وودوارد با مدافع سابق یونایتد

پاتریس اورا ستاره‌ی سابق منچستریونایتد در هفته‌های اخیر چندین بار بازی‌های یونایتد را روی سکوها در کنار اد وودوارد نایب‌رئیس این باشگاه تماشا کرده و به گمانه‌زنی‌های زیادی دامن زده است. 

پشت پرده ملاقات‌های مشکوک وودوارد با مدافع سابق یونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

پاتریس اورا مدافع سابق یونایتد بعد از آنکه فصل گذشته مدت کوتاهی را در باشگاه وستهام سپری کرد برای تماشای بازی وستهام و منچستریونایتد که با شکست 3-1 شیاطین سرخ همراه بود در لندن حضور داشت و بازی را در کنار اد وودوارد نایب‌رئیس یونایتد تماشا کرد. این دو چند هفته بعد هم در جریان تساوی 2-2 منچستریونایتد و چلسی هم در استادیوم استمفورد بریج کنار هم نشسته بودند. بعد از آن بود که شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی هدف وودوارد از نزدیک شدن به پاتریس اورا سر زبانها افتاد، به خصوص به این دلیل که جایگاه مورینیو در یونایتد بعد از ناکامی‌های شیاطین سرخ لرزان شده بود.

بعد از تساوی 2-2 یونایتد مقابل چلسی، دوربین‌های تلویزیونی پاتریس اورا در حالی شکار کردند که او در زمین در حال شوخی کردن با پل پوگبا ستاره‌ی ناراضی یونایتد دیده می‌شد و بعد از آن در حالی که در کنار بازیکنان یونایتد در حال عبور از میکسدزون بود تا به اتوبوس باشگاه یونایتد برسد، اورا در حال دست دادن با ژوزه مورینیو دیده شد.

انتشار این تصاویر به شایعاتی دامن زد که بر اساس آنها پاتریس اورا در آستانه‌ی بازگشت به یونایتد قرار دارد و بر اساس تصمیم مدیریت باشگاه قرار است در نقشی به غیر از فوتبالیست به تیم سابقش خدمت کند. با اینکه اورا هنوز به صورت رسمی به عنوان فوتبالیست بازنششته نشده ولی کمتر کسی انتظار دارد که او دوباره پیراهن سرخ یونایتد را به تن کرده و برای این تیم بازی کند.

پشت پرده ملاقات‌های مشکوک وودوارد با مدافع سابق یونایتد

این شایعات زمانی پررنگ‌تر شد که رسانه‌های انگلیسی توجه مخاطبان خود را به این موضوع جلب کردند که یونایتد قصد دارد برای اولین بار در تاریخ خود، شخصی را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب کند ولی بعد اعلام شد که اورا نامزد این پست نیست.

در جدیدترین تحولات مربوط به این موضوع روزنامه‌ی منچستر ایونینگ نیوز به نقل از یکی از منابع خود که او را از نزدیکان پاتریس اورا معرفی کرده نوشت:" ماجرای کنار هم نشستن‌های اد وودوارد و پاتریس اورا هیچ دلیل خاصی نداشته و آنها صرفاً به عنوان دو دوست کنار هم نشسته‌اند".

زمانی که اورا در سال 2014 از منچستریونایتد جدا شد وودوارد یکی از کسانی بود که تلاش زیادی برای حفظ این مدافع فرانسوی انجام داد. وودوارد حتی به اورا پیشنهاد داده بود که یونایتد با او یک قرارداد دوساله‌ی جدید امضا کند ولی همسر اورا به ترک منچستریونایتد اصرار داشت و تلاشهای وودوارد در نهایت به جایی نرسید.

اورا بعد از آن به یوونتوس پیوست، با این غول ایتالیایی قهرمانی در سری آ و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را تجربه کرد و سپس بازی در مارسی و وستهام را به کارنامه‌ی خود افزود.

پشت پرده ملاقات‌های مشکوک وودوارد با مدافع سابق یونایتد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان