تاریخ انتشار: 1397/08/07 23:33
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: هواداران صبوری کنند!
کد خبر: 124075

اختصاصی/ حبیب اله رضایی: فولاد در آینده‌ای نزدیک به هدف هایش خواهد رسید

مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت و گو با فرتاک ورزشی گفت: از هواداران می‌خواهم صبوری کنند و به روزهای خوب این تیم امیدوار باشند.
اختصاصی/ حبیب اله رضایی: فولاد در آینده‌ای نزدیک به هدف هایش خواهد رسید

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از هواداران می‌خواهم صبوری کنند و به روزهای خوب این تیم امیدوار باشند. حبیب اله رضایی درباره وضعیت فولاد خوزستان حرف‌های تازه‌ای به زبان آورد.

*‌ از تیم راضی هستید؟

به هر حال فوتبال همین است. در یک بازی تیم نتیجه می‌گیرد و یک بازی نیز همه چیز گره می‌خورد. تیم مایک‌دست است و در آینده پیشرفت می‌کند. بارها نشان داده‌ایم تیم قابلیت‌های زیادی دارد و طرفداران در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهند بود.

*‌ حتما برای پیشرفت تیم تمهیدات خاصی دارید، از این برنامه‌ها بگویید؟

صددرصد برنامه‌هایی داریم. کادر فنی هماهنگی لازم را دارد، استن مربی کاربلدی است او تیم را خوب هدایت می‌کند و در آینده حتما طرفداران از تیم راضی می‌شوند و بچه‌ها هم با قدرت به میدان می‌روند تا کسی کم نگذاشته باشد.

*‌ اما فعلا هواداران به شدت از نحوه بازی تیم ناراضی هستند و انتقاد زیادی به استن دارند؟

طرفداران اصلی‌ترین سرمایه‌های باشگاه و قدرت تیم هستند اما باید صبورتر باشند. تیم ما گفتنی‌های زیادی دارد که در میادین آینده نشان می‌دهد.

*‌ فکر نمی‌کنید اگر دیر به وضعیت فنی تیم رسیدگی شود، کار از کار بگذرد؟

منطق فوتبال به لحظه‌ها است. فوتبال یعنی استفاده بهینه از لحظه‌ها. مقابل خونه به خونه بابل بازیکنان ما شانس نیاوردند و فرصت‌های خوبی را از دست دادند و باعث شد امتیازات کامل را به حریف تقدیم کنیم. می‌دانیم که هواداران توقع دارند و ما هم همه‌جور تدارکات را پیش‌بینی کردیم تا بازی به بازی بهتر شوند.

*‌ سیاست برکناری استن را در دستور کار ندارید؟

افق پیش‌روی ما روشن است و امیدواریم فولاد در آینده بدرخشد. مطمئنیم تیم غیرتمند فولاد  می‌تواند در فصل جاری با همه مشکلات خودش را ثابت کند. اهل پیش‌داوری کردن نیستم و نمی‌خواهم به اماها و اگرها فکر کنم. هواداران هم این منطق را می‌پذیرند.

*‌ برای آینده چه باید کرد؟

همان‌طور که گفته‌ام برای آینده برنامه‌هایی در نظر داریم که امیدوارم به همه اهداف‌مان برسیم و باز هم هواداران راشادتر از قبل کنیم.

گفت و گو: جهاد زرگانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rwbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه های جذاب‌ترین بازی‌هفته و اتفاقات هیجان‌انگیز