//
کدخبر: ۱۴۰۱۳۱ //

خبر بد برای کی روش و تیم ملی

اشکان دژاگه که در بازی با سپیدرود رشت مصدوم شده بود، زیر نظر پزشکان تیم ملی روند درمانش را سپری می کند.

خبر بد برای کی روش و تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال و تراکتورسازی در این فصل یکی از نفرات کلیدی تیم تبریزی بوده و همین عملکرد خوب باعث شده تا کارلوس کی روش نیز روی او برای جام ملت های آسیا حساب باز کند. دژاگه به عنوان یک بازیکن باتجربه و بزرگ بی تردید کمک خوبی برای کادرفنی تیم ملی خواهد بود تا در جام ملت های آسیا در مواقع لزوم بار تیم را بردارد. به همین خاطر مصدومیت نیز مانع از توجه کی روش به او نشده است.

دژاگه در بازی روز جمعه تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت. بعد از انجام ام آر آی مشخص شد که کشاله او دچار کشیدگی شده و باید دوران نقاهتش را سپری کند. با توجه به جایگاه دژاگه هماهنگی میان کادرپزشکی تراکتورسازی و تیم ملی شکل گرفت تا کاپیتان تیم ملی زیر نظر پزشک های مورد اعتماد کی روش روند درمانی اش را سپری کند.

بر این اساس دژاگه امروز به تهران سفر کرد تا به کادر پزشکی تیم ملی خودش را معرفی کند و برای درمان او اقدام شود. با توجه به مصدومیتی که دژاگه دارد حدود دو هفته دور ازمیادین خواهد بود و به همین خاطر احتمالا اردوی بعدی تیم ملی که اواسط آبان ماه برگزار می شود را از دست خواهد داد.

با این وجود دژاگه در ماتریکس مد نظر کی روش برای جام ملت های آسیا قرار دارد و با رسیدن به بهبودی کامل به جمع نفرات تیم ملی اضافه خواهد شد. هرچند که اگر او حتی قادر به بازی کردن مقابل ترینیداد و توباگو هم نباشد، در جمع بازیکنان حاضر در اردو خواهد بود و زیر نظر پزشکان کارش را دنبال می کند.

همچنین دژاگه با وجود مصدومیتی که برایش پیش آمده دو بازی بعدی تراکتورسازی مقابل پیکان و ذوب آهن را هم از دست خواهد داد و در غیاب او باید دید کادرفنی سرخپوشان تبریزی چه بازیکنی را به عنوان جایگزین به کار می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان