تاریخ انتشار: 1397/08/06 20:20
کد خبر: 124253

هنوز 8 ایراد آزادی باق مانده است

مدیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می گوید برای جلب رضایت AFC مجبورند برخی ساختمان ها را در ورزشگاه آزادی جابجا کنند.
هنوز 8 ایراد آزادی باق مانده است

با توجه به حضور پرسپولیس در نیمه نهایی و فینال آسیا، نظارت کنفدراسیون فوتبال قاره کهن برای میزبانی شایسته تر، دقیق تر شده و گمانه زنی هایی هم ایجاد شده که در صورت عدم انجام درخواست های مورد نظر AFC، دیدار فینال به مکان دیگری ملحق شد.

 حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این خصوص به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرار است فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضورتیم فوتبال پرسپولیس ایران در این ورزشگاه برگزار شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این فینال خواستار ایجاد یکسری تغییرات در این ورزشگاه شده است. مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است چندان جدی نیستند. یکی از این درخواست‌ها این بوده که رختکن داور‌ها از ورزشکاران جدا شود. محل استقرار خبرنگاران از ورزشکاران جدا شود و در مسیر یکدیگر نباشند.

او در مورد تغییرات انجام شده گفت: سیاست جدید فیفا باعث شد که ما مجبور شویم تغییراتی را ایجاد کنیم و ساختمان‌ها را جا به جا کنیم. تغییرات جزئی در کنار زمین باید انجام می‌شد، بحث نور و صوت استادیوم مطرح شده بود که عمده تغییرات انجام شده است. چون مهمان‌های خارجی در این بازی حضور خواهند داشت در وی آی پی ورزشگاه بهسازی انجام داده ایم و چیدمان صندلی‌ها را تغییر دادیم تا در آینده برای استفاده خودمان نیز شرایط خوبی داشته باشد.

کریمی در پاسخ به این سوال که AFC، دویست ایراد از استادیوم آزادی گرفته است و آیا این موارد رفع شده است یا خیر گفت: آن قسمتی که مربوط ما می‌شد ۳-۴ مورد بود و اگر موارد دیگری وجود داشت مسئولیتش با ما نبود. در کل ۲۴ ایراد از استادیوم آزادی گرفته شد که تا الان ۱۶ مورد آن کامل شده است و ۸ مورد باقی مانده است که تا قبل از بازی فینال انجام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apjkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: همه کشور باید بسیج شوند تا میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهیم