//
کدخبر: ۱۳۹۶۸ //

مهاجم سابق استقلال: اعتصاب راه درستی برای دریافت مطالبات نیست

مهاجم سابق استقلال با اشاره به ادامه اعتصاب تیم استقلال بعد از دیدار با سایپا گفت: اعتصاب راه درستی برای دریافت مطالبات نیست. شاید یکی از بدترین راه ها برای این منظور باشد. من به شخصه این موضوع را نمی پسندم و امیدوارم که باشگاه به زودی این اتفاق نامیمون را مدیریت کند.

 مهاجم سابق استقلال: اعتصاب راه درستی برای دریافت مطالبات نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن گروسی ابتدا با اشاره به پیروزی استقلال برابر سایپا اظهار داشت: «استقلال بازی خوب و با کیفیتی برابر سایپا ارائه داد و مستحق این پیروزی بود. البته این سه امتیاز دیر به دست آمد اما این هم از جذابیت های فوتبال است و باعث شد تا حلاوت این پیروزی بیشتر به چشم آید.»

مهاجم سابق استقلال با اشاره به ادامه اعتصاب تیم استقلال بعد از دیدار با سایپا گفت: «اعتصاب راه درستی برای دریافت مطالبات نیست. شاید یکی از بدترین راه ها برای این منظور باشد. من به شخصه این موضوع را نمی پسندم و امیدوارم که باشگاه به زودی این اتفاق نامیمون را مدیریت کند.»

گروسی گفت: «ای کاش عضو هیات مدیره استقلال هم بر خودش مسلط بود و بدون هماهنگی صحبت نمی کرد تا این مشکلاتی که پیش آمده اینطور مضاعف نمی شد. اما حالا که این اتفاق افتاده باید مدیریت شود تا در آستانه دیدار حساس استقلال و لوکوموتیو ازبکستان اتفاق ناخوشایندی برای استقلال نیفتد. چون خدای ناکرده مساوی یا شکست در این بازی قابل جبران نخواهد بود و زمان را نمی توان به عقب بازگرداند.»

مهاجم سابق استقلال در ادامه عنوان کرد: «به جرات می گویم لوکوموتیو با سایپا تفاوت دارد و با بی تمرینی نمی شود این تیم را برد. این بازی حق میلیون ها هوادار استقلال است و نباید به راحتی از آن عبور کرد. من امیدوارم که تمرین آبی پوشان هم از سر گرفته شده و استقلال با همه قدرت در این بازی بین المللی حاضر شود.»

 

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان