//
کدخبر: ۱۳۹۶۱۴ //

ستاره لیورپول ۵۰ تایی شد + عکس

سادیو مانه با دو گلی که در برابر کاردیف به ثمر رساند توانست به رکورد 50 گل در لیگ برتر برسد.

ستاره لیورپول 50 تایی شد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سادیو مانه الماس سیاه باشگاه لیورپول بالاخره خود را به رکورد 50 گل درلیگ برتر رساند تا خودش را به عنوان یکی از بازیکنان ماندگار آفریقایی لیگ برتر معرفی کند سادیو مانه مهاجم اهل سنگال لیورپول این 50 گل را در طول سه فصل حضور در لیگ برتر به ثمر رسانده است .

او از باشگاه متز فرانسه به رد سالزبورگ آلمان رفته است و از آن جا توسط رونالد کومان به باشگاه ساوتهمتون دعوت شده و درحال حاضر فصل دوم خود را در لیورپول سپری می کند. او با توجه به اینکه 26 سال بیشتر ندارد روزهای بهتری را می توان برای اون متصور بود.

لیگ برتر انگلیس مهاجمان آفریقایی با کیفیتی را تا به حال به خود دیده است. دروگبا ، آدبایور، و محمد صلاح هر کدام در طول فصل موفق شدند رکورد بالای 20 گل را بزنند و سادیو مانه می خواهد نام خود را در این لیست به ثبت برساند .

سادیو مانه، مهاجم سنگالی ساوتهمپتون موفق شد در جریان دیدار تیم های ساوتهپتون و استون ویلا در سال 2015 ، با زدن سه گل در دقایق 13 و 14 و ۱۶، رکوردی خارق العاده را از خود برجای بگذارد و سریع ترین هتریک در لیگ برتر انگلیس بود. با ثبت این رکورد، رکورد رابی فاولر، مهاجم پیشین لیورپول شکسته شد.

ستاره لیورپول 50 تایی شد (عکس)

ستاره لیورپول 50 تایی شد (عکس)

ستاره لیورپول 50 تایی شد (عکس)

ستاره لیورپول 50 تایی شد (عکس)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان