//
کدخبر: ۱۳۸۷۱۳ //

موفقیت پرسپولیس در آسیا یعنی موفقیت لیگ ایران

سرمربی تیم پیکان گفت: ما با پرسپولیس بازی نکردیم اما این موضوع باعث شد پرسپولیس به فینال آسیا برسد و این اتفاق برای فوتبال ایران خوب است.

موفقیت پرسپولیس در آسیا یعنی موفقیت لیگ ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: تقریبا یک ماه است که بازی نکرده‌ایم و سعی بر آن داشته‌ایم تا تمهیداتی داشته باشیم تا تیممان در شرایط مسابقه باشد و فکر می‌کنم در این زمینه موفق بوده‌ایم.

او در ادامه گفت: فردا بازی خیلی خوب و با کیفیتی خواهد بود چراکه روبروی یکی از تیم‌های خوب لیگ بازی خواهیم کرد. تحلیل‌هایی روی این بازی داشته‌ایم و امیدواریم بازی خوبی شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره کیفیت لیگ برتر گفت: لیگ برتر تعطیلات زیادی داشته است اما وقتی که در کنار آن ببینیم اتفاقات خوبی برای فوتبال رخ می‌دهد، می‌گویم که عیبی ندارد و ارزش آن را دارد.

جلالی ادامه داد: اگر تیم ما با پرسپولیس بازی نکرد در عوض آن منجر شد تا پرسپولیس به فینال راه پیدا کند و این خیلی ارزشمند است. برای تیم ملی نیز من چنین معتقد هستم.

جلالی افزود: موفقیت پرسپولیس در آسیا نشان از  موفقیت لیگ دارد چراکه این تیم از دل همین لیگ به آسیا رفته است و موفق شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان