//
کدخبر: ۱۳۸۵ //

روشن: مدیران باشگاه، استقلال را به روز سیاه نشاندند

پیشکسوت تیم استقلال به انتقاد از وضعیت نامناسب نقل و انتقالات و تیم های آکادمی این باشگاه پرداخت.

روشن: مدیران باشگاه، استقلال را به روز سیاه نشاندند

حسن روشن در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت کاظم سید علیخانی درباره وضعیت نامناسب تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: از وضعیت نقل و انتقالات این تیم بی خبر هستم اما ناهماهنگی بین هیئت مدیره و کادر فنی سبب شده استقلال به این روز دچار شود. متاسفانه مدیران باشگاه از مدیریت بی اطلاعند و چیزی از تیم داری نمی دانند.

*افشارزاده فقط نگران موقعیتش بود

وی ادامه داد: باشگاه باید کادر فنی، بازیکنان و مدیران قوی داشته باشد تا در نهایت نمایش خوبی در لیگ ارائه دهد. متاسفانه در زمان افشار زاده نقل و انتقالات خوبی انجام نشد و اکنون استقلال آسیب دیده است. وی برای حفظ میزش هر چه می آوردند امضا می کرد. در کوچه و خیابان به مردم سفارش می کنم بازی های استقلال را نببیند چراکه با این کار زجر می کشند.

روشن درمورد نامه خداحافظی بختیار رحمانی از استقلال تصریح کرد: پیراهن شماره هفت استقلال برای فرد خاصی نیست و در حال حاضر هم رحمانی  آن را می پوشد. امیدوارم وی قدر پیراهن و جایگاه خود را در استقلال بداند.

وی عنوان کرد: زمانی استقلال بازیکنان خوبی داشت اما در حال حاضر بیشتر بازیکنان بدون تعصب هستند و برای کسب درآمد بیشتر خیلی راحت به تیم دیگری می روند. 10 سال است دعوایمان در استقلال به نداشتن آکادمی تبدیل شده است. 10 سال قبل بازیکنانی چون  صادقی، طالب لو، حیدری و آندو که از کودکی به استقلال تعصب داشتند از آکادمی به تیم بزرگسالان آمدند اما الان این گونه نیست.

روشن درمورد وضعیت آکادمی استقلال بیان کرد: وقتی باشگاه استقلال به تیم های پایه و آکادمی کمک مالی نمی کند، مربیان مجبور می شوند از جای دیگری نیاز مالی را تامین کنند.

وی درباره این که به نظر می رسد وزیر سابق ورزش و جوانان مشکلاتی را برای آبی پوشان پایتخت به وجود آورده، گفت: مشکلات استقلال و پرسپولیس به ضعف مدیریتی باشگاه ها مربوط می شود و به وزیر ورزش ارتباطی ندارد.

پیشکسوت تیم استقلال درمورد این که آیا قرار است شرکت پیشکسوتان استقلال تاسیس شود، خاطر نشان کرد: به دنبال ثبت شرکت تعاونی برای پیشکسوتان تیم استقلال هستیم و امیدوارم بتوانیم این شرکت را تاسیس کنیم. حتی با وزیر ورزش درمورد این موضوع صحبت کرده ایم.

 

منبع: شریان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان