//
کدخبر: ۱۳۸۴۴۸ //

بیرانوند: به برانکو بابت این تیم تبریک می گویم

دروازه بان پرسپولیس بعد از پایان دیدار با السد از هواداران دعوت کرد تا در تمرین این تیم حاضر شوند.

بیرانوند: به برانکو بابت این تیم تبریک می گویم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بعد از دیدار با السد در جمع خبرنگاران گفت: از آقای برانکو تشکر می کنم که خیلی زحمت می کشد و خیلی جدی تلاش می کند و تمام تمرکز خود را روی فینال گذاشته است. بازی های سنگینی داریم و 4 روز دیگر در لیگ به میدان می رویم. به آقای برانکو بابت تیمی که دارد تبریک می گوید و امیدوارم آقای برانکو در پایان 4 سال، به قهرمانی آسیا برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: واقعا خدا به ما کمک می کند و خیلی بازیکنان از تیم ما جدا شدند. ما نمی توانستیم بازیکن بخریم و 5 بازیکن از دست دادیم. عالیشاه 10 دقیقه بازی کرد و ماهینی مصدوم شد. دست برانکو واقعا خالی است و به او تبریک می گویم.

بیرانوند در بخش پایانی صحبت های خود خطاب به هوادارانی که موفق به حضور در ورزشگاه نشده بودند، گفت: از هوادارانی که نتوانستند در این دیدار حاضر شوند، می خواهم فردا یازده صبح که ما تمرین داریم، در تمرین ما حاضر شوند و ما منتظر انها هستیم. به تشویق هواداران نیاز داریم. از تمامی رسانه ها تشکر می کنم که یک هفته قبل از بازی سنگ تمام گذاشتند و اجازه ندادند به پرسپولیس حاشیه وارد شود و امیدوارم در فینال نتیجه خوبی بگیریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان