//
کدخبر: ۱۳۸۲۰۸ //

ماهینی: یک هیچ با گل شجاع فینالیم

مدافع پرسپولیس که به تازگی عمل جراحی را پشت سر گذشته از امیدواری‌اش برای پیروزی مقابل السد می‌گوید.

ماهینی: یک هیچ با گل شجاع فینالیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ماهینی با تشکر از هواداران پرسپولیس که طی این مدت جویای حالش بودند ، از امیدوارش‌اش برای پیروزی سرخپوشان و صعود به فینال در گفتگو با خبرنگار ما حرف زد.

ماهینی درباره عمل جراحی‌اش گفت: ابتدا از دکتر کیهانی و حقیقت تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند. از هواداران پرسپولیس نیز ممنونم که در این مدت جویای حالم بودند و روحیه دادند.

وی ادامه داد: دکترها از موفقیت این عمل گفته‌اند و ظهر فردا (سه‌شنبه) نیز از بیمارستان مرخص می‌شوم و امیدوارم تیم نیز به موفقیت برسد.

ماهینی درباره پیش بینی‌اش از بازی پرسپولیس مقابل السد گفت: کار سختی داریم و مطمئنا آنها در دقایق ابتدایی به دنبال این خواهند بود تا بازی را حفظ کنند و بعد از آن روی تیم فشار بیاورند. با این حال به روحیه و توانایی بچه‌ها کاملا ایمان دارم و مطمئنم آنها از تمام توان خود مثل چند وقت اخیر برای خوشحالی هواداران به کار خواهند برد و امیدوارم در نهایت به نتیجه مناسب برای صعود به فینال راه یابیم.

وی ادامه داد: من یک بار در فینال با ذوب آهن حضور پیدا کردم و گرچه در بازی فردا نیستم اما امیدوارم تیم به نتیجه برسد و ضمن حضور در فینال به مدال طلا و قهرمانی نیز دست یابد و بچه‌ها با توجه به تلاشی که داشته‌اند شایسته آن هستند.

ماهینی در خصوص پیش بینی‌اش از این بازی گفت: بازی سختی است و تماشاگران باید کمک کنند تا تیم در تمام ۹۰ دقیقه انرژی و انگیزه پیروزی را داشته باشند. به نظرم بازی یک بر صفر به سود پرسپولیس می‌شود. همه انگیزه و توانایی گلزنی را دارند اما به نظرم شجاع یا سیدجلال گلزن این بازی خواهند شد.

 

ماهینی در پایان در خصوص اینکه در صورت قهرمانی او هم همانند برانکو یا شجاع قولی خواهند داد گفت: من قولی نمی‌دونم و همین که برانکو سبیل بگذارد یا شجاع کچل کند کافی است و من تمام آرزویم این است که شاهد قهرمانی این تیم باشم و برای هم‌تیمی‌هایم بهترین آرزو را دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان