//
کدخبر: ۱۳۸۱۰۰ //

ضرر ۴ میلیاردی ستاره خانه نشین استقلالی به این تیم

ستاره ازبک فصل گذشته استقلال تهران ضرری وحشتناک را به این باشگه وارد کرده است.

ضرر 4 میلیاردی ستاره خانه نشین استقلالی به این تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 فصل گذشته استقلال تهران علاوه بر جپاروف، بویان نایدونف را نیز از فوتبال ازبکستان به خدمت گرفت که به هیچ وجه نتوانست نمایش های قابل قبولی را از خود در ترکیب آبی پوشان به نمایش بگذارد. به همین جهت با شروع فصل جدید مسئولان این تیم عذر او را خواستند و بویان از جمع استقلالی ها جدا شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این بازیکن 360 هزار دلار از استقلالی ها طلب داشت و این تیم نیز این طلب را پرداخت نکرد تا در صورت ثبت قرارداد بویان با یک باشگاه دیگر از پرداخت آن معاف گردد. اما بویان نیز در این میان به قصد دریافت این مبلغ از مدیران استقلال با هیچ تیمی قرارداد نبست و به نحوی خانه نشین شد تا بتواند مبلغ کامل قرارداد خود را دریافت نماید.

در روزهایی که شرایط مالی تیم های ایرانی به خصوص در قبال بازیکنان خارجی در وضعیت اسفباری سپری می شود پرداخت چنین مبلغی که در حدود 4 میلیارد تومان می باشد از سوی باشگاه استقلال بسیار سخت و دشوار است. از همین صورت باید در روزها و ماه های آینده باید منتظر تذکرات جدی AFC به استقلال برای پرداخت بویان باشیم.

بویان بازیکنی بود که به هیچ وجه نمی توان او را دارای چنین ارزشی دانست و این بازیکن هم به جمع خارجی های فراوان بی کیفیتی پیوست که به فوتبال ایران راه پیدا کرده اند و توانسته اند پول های بسیار خوبی به جیب بزنند و به نحوی بار خود را برای آینده بسته و فوتبالشان نیز تمام شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان