//
کدخبر: ۱۳۷۸۱۲ //

خودکشی جابر انصاری!

جابر انصاری در مسیری قرار دارد که نه می تواند از تصمیم خود بازگردد و نه می تواند بیش تر از این ادامه بدهد، او بهترین روزهای خود را در حال هدر دادن است.

خودکشی جابر انصاری!
به گزارش فرتاک نیوز،

 جابر انصاری مهاجم دائما مورد انتقاد استقلالی ها در فصل های گذشته در اوایل رقابت های فصل جاری از سوی وینفرید شفر در لیست فروش نامش قرار داده شد تا باشگاه نیز این ماجرا را به اطلاعش برساند و انصاری را به سمت درب های خروج راهنمایی کنند! اما تصمیم سرسختی انصاری برای باقی ماندن در استقلال بالاخره مدیران را مجاب کرد تا به هر شکلی که او را اسما حفظ کنند!

جالب اینجاست که شفر رسما اعلام می داشت حضور انصاری در تیم هیچ سودی را در بر نخواهد داشت و نیازی نمی بیند که را حفظ کنند، اما انصاری حرف خود را به کرسی نشاند تا در کمال ناباوری اعلام کند حاضر است فقط با تیم تمرین کند و دستمزدش را کاهش دهد، اتفاقی که در فوتبال ایران فقط قابلیت شکل گرفتن را دارد.

او به تمرینات بازگشت و از قرارداد 1 میلیارد و 400 میلیون تومانی به دریافت رقم 700 میلیون تومانی راضی شد تا فقط باشد! البته خیلی نمی توان به او ایراد گرفت، چرا که این اتفاق در اردوی تیم ملی ایران که بالاترین سطح حرفه ای فوتبال است به شکلی دائم رقم می خورد.

انصاری از تابستان گذشته تا به امروز حتی نامش هم در لیست بازیکنان قرار نمی گیرد، او فقط در تمرینات حاضر می شود تا شرایط یک فوتبالیست را داشته باشد! به نظر می رسد انصاری هیچ مشتری را هم نداشته است که در این شرایط مجبور به پذیرش چنین اوضاعی شده است، چرا که برای وجهه یک بازیکن در سطح حرفه ای فوتبال کشور اصلا این اتفاق خوب نیست!

وینفرید شفر هم در بحرانی ترین شرایط ممکن نیز راضی نشده است حتی یک بار دیگر به او فرصت بدهد تا شانس های آخر و خودساخته انصاری بر باد برود و او گوشه گیر ترین بازیکن استقلالی ها شناخته شود، ماجرایی که شاید در ظاهر شبیه به آن شاهکار امین حاج محمدی داشته باشد، اما در باطن پر است از پیام های و الگو های زشت و زیبا!

آخرین باری که او در میادین دیده شده است، به سال گذشته باز می گردد، این در حالی است که او هیچ مصدومیتی را نداشته و در عین آمادگی پشت خط مانده است؛ او در این روزها حتی نامش فراموش شده است و نتوانسته فرصتی دوباره را برای حضور در لیگ برتر بدست بیاورد، خودکشی که او متحمل آن شده است پیامدهای غبر قابل جبرانی را هم برای خود و هم برای فوتبال ایران در پی خواهد داشت، پدیده ای به نام بازیکن تمرینی رفته رفته رواج پیدا خواهد کرد، همانند محمد امین آرام طبع، رامین رضائیان، جابر انصاری و ... این یک خودکشی برای یک فوتبالیست است! به چه قیمتی؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان