//
کدخبر: ۱۳۶۹۷۵ //

برانکو: کامیابی نیا به دیدار مقابل السد می رسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به تکراری بودن مصدومیت کمال کامیابی نیا احساس می کنم این بازیکن به دیدار برگشت مقابل السد خواهد رسید.

برانکو: کامیابی نیا به دیدار مقابل السد می رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری شاگردانش مقابل نود ارومیه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که لیگ داشت بار دیگر وارد بازی های رسمی شدیم. در جام حذفی مهمترین مساله پیروزی و صعود به مرحله بعد است که خوشبختانه در دیدار امروز به هدف خود رسیدیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس روز سه شنبه بازی بسیار مهمی با السد قطر خواهد داشت و قطعا این مساله روی کار تیم مقابل نود ارومیه تاثیر گذار بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تعطیلات لیگ روی کار شاگردان او برای دیدار برگشت مقابل السد تاثیر نگذاشته است، گفت: تیم از نظر جسمانی کاملا آماده است و در این مدت علیرضا بیرانوند، احمد نورالهی و بشار رسن را در اختیار نداشتیم.

وی تصریح کرد: برای بازی مقابل السد هیچ توجیهی قابل قبول نیست و به طور حتم تمام بازیکنان من آماده این مسابقه خواهند بود. برای این دیدار پنج روز زمان داریم که به شرایط ایده آل برسیم.

برانکو خاطرنشان کرد: در حال حاضر بزرگترین مشکل تیم کمال کامیابی نیا است و قطعا فردا شرایط او مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه مصدومیت کمال از ناحیه کتف تکرار بوده و شناخت خوبی نسبت به آن دارم احساس می کنم این بازیکن به دیدار برگشت مقابل السد خواهد رسید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان