//
کدخبر: ۱۳۶۸۴۶ //

شوخیِ زشت و تمسخر آمیز رسانه های آلمانی با سرمربی استقلال + عکس

رسانه های فوتبال آلمان شوخی زشت و تمسخر آمیزی را در قبال سرمربی آلمانی استقلال انجام داده اند.

شوخیِ زشت و تمسخر آمیز رسانه های آلمانی با سرمربی استقلال + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جام جهانی و بازی های تیم ملی  آلمان در سال 2018 شاهد کسب نتایج ضعیفی از تیم یوآخیم لوو بوده ایم و این نتایج به حدی ادامه داشته که کارشناسان و مفسران آلمانی خواهان اخراج این سرمربی شده اند و انتقادات تندی را نسبت به نحوه فوتبال آلمان ابراز داشته اند. یکی از این کارشناسان و منتقدان لوو که بعد از جام جهانی نیز این مربی را به باد انتقاد گرفته بود وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران است.

-875416

یوآخیم لو

یوآخیم لوو در سال 1998 بعد از گذراندن 2 سال موفق همراه با اشتوتگارت دقیقا مانند الان در سراشیبی سقوط با این تیم قرار گرفت و نتایج بسیار بدی را با اشتوتگارت کسب کرد تا اینکه به اخراج او و جایگزینی وینفرد شفر به جای لوو انجامید. شفر نیز بعد از گذراندن 5 ماه با اشتوتگارت و عدم کسب نتایج مطلوب از این تیم کنار گذاشته شد. حال یکی از شبکه های آلمانی این اتفاق را دستخوش یک شوخی نه چندان جالب کرده است.

-514162

وینفرد شفر

این رسانه آلمانی به تمسخر با انتشار همان تصاویر قدیمی از یوآخیم لوو و وینفرد شفر، سرمربی کنونی استقلال را جانشین سرمربی کنونی آلمان دانسته است و انتخاب شفر را از سوی فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم درستی قلمداد کرده است. اینگونه شوخی ها و تمسخرها اصلا به مذاق طرفداران ایرانی و استقلال خوش نیامده است و باید آن را یک شوخی زشت به حساب آورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان