//
کدخبر: ۱۳۶۶۸ //

سورپرایز جذاب نقل و انتقالاتی برای فصل بعد پرسپولیس

ستاره غایب این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطش برای ادامه حضور در این تیم صحبت کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز، کمال کامیابی‌نیا از ‌شرایط و انگیزه‌هایش در بازگشت و همچنین تمدید قراردادش صحبت کرد. بدون شک خبر تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا یک خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها می باشد.

 

 شرایط قرارداد در فصل آینده

 

اول فصل، بحث تمدید قرارداد نبود و بحثی که داشتیم مالی بود. ‌قرار بود در تاریخ مشخص شده مبلغی به من بدهند که دیر شد اما خیلی زود این سوءتفاهم برطرف شد. ‌وقتی به پرسپولیس آمدم قراردادی 2 ساله بستم و در هر 2 سال مبلغ قراردادم مشخص شد و این‌که بعضی‌ها می‌گویند به دنبال افزایش آن بودم درست نیست و نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند و به دنبال چه حاشیه‌ای هستند. ‌اکنون قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود و تنها 2 ماه دیگر در خدمت پرسپولیس هستم اما صددرصد به دنبال ماندن در این تیم هستم.‌ من این‌جا پیشرفت کردم و پیراهن مقدس تیم ملی هم از این‌جا به دست آوردم و هواداران همیشه به من محبت داشتند و هیچ‌وقت این را فراموش نمی‌کنم.‌ 2‌ سال فوق‌العاده با پرسپولیس داشتم و پر از خاطرات خوب درکنار هواداران. ‌از طرف باشگاه برای تمدید پیشنهاد داده‌اند و هیچ مشکلی نیست و صددرصد در پایان فصل تمدید خواهم کرد و آن زمان در این‌خصوص حرف می‌زنیم.‌ می‌خواهم سر فرصت و زمانی‌که قهرمان شدیم، در این باره متمرکز شوم و اکنون فقط قهرمانی و موفقیت به همراه پرسپولیس برایم اهمیت دارد.  

پیشنهاد چینی ندارم اما...   

 

درباره پیشنهاد خارجی، اصلا پیشنهادی از چین وجود ندارد چون این لیگ اصلا نمی‌تواند بازیکن آسیایی بگیرد. ‌دوست دارم به تیمی بروم که خوب باشد و پیشرفت کنم. ‌اگر خوب نباشد اولویت من پرسپولیس است. 2 تیم از مدتی پیش زیرنظرم دارند اما من مطمئنا در فصل آینده به‌دنبال حضور و تمدید با پرسپولیس هستم.  

 نباید حسرت برانکو و کی‌روش را بخوریم

 

هم آقای کی‌روش و هم برانکو ایوانکوویچ، جزو مربیان بزرگی هستند که از بخت خوبم فرصت تجربه کنارشان را به‌دست آوردم.‌ اکنون حیف است با از دست دادن هرکدام از آن‌ها حسرت بزرگی نصیب‌مان شود و فوتبال ما از علم آن‌ها بی‌بهره شود. نباید بگذاریم آن‌ها به سادگی کشورمان را ترک کنند. ‌چیزهایی از آن‌ها یاد گرفتم که در چند سال حضورم در لیگ برابری می‌کرد. اکنون هم تا حدودی مشکلات برطرف شده و امیدوارم باشگاه‌ها تعامل کنند و همچنین فدراسیون تا این مشکل کاملا برطرف شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان