//
کدخبر: ۱۳۶۴۴۶ //
امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

طارمی: جای امیدواری است که در یک روز از دو فیفادی بازی می‌کنیم

مهاجم تیم ملی ایران گفت: جای امیدواری است که از هر دو بازی در روزهای فیفا یک مسابقه برگزار می‌شود.

طارمی: جای امیدواری است که در یک روز از دو فیفادی بازی می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی طارمی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل بولیوی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب بود که بردیم امیدوارم همین روند را تا جام ملت‌های آسیا ادامه بدهیم.

وی در مورد حریفانی که نام و نشان زیادی ندارند گفت: نام و نشان که همین بولیوی در کوپه آمریکا مقابل برزیل و آرژانتین بازی می‌کند شاید در حد آن تیم‌ها نباشد اما بودجه  و فدراسیون ما همین است و بیشتر از این نمی‌توانیم ، مجبوریم با همین تیم‌ها بازی کنیم. جای امیدواری است که از هر دو بازی یک مسابقه برگزار می‌شود و جای امیدواری است! توانایی ما همین قدر است از هر دو فیفا دی یکی را استفاده می‌کنیم.

طارمی تصریح کرد: نسبت به بقیه بازی‌های دوستانه ما خوب بود و حریفان از نظر مالی توانایی دارند و با تیم‌های بزرگی بازی می‌کنند ما همین قدر توانایی داریم که اصلا خوب نیست با اینکه اول آسیا هستیم و آن تیم‌ها اول باید با ما بازی کنند اما بازی نمی‌کنند!

مهاجم تیم ملی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه عنوان کرد: این هم یک نکته مثبت بود.ایشاله تداوم داشته باشد و بانوان در ورزشگاه حضور پیدا کنند البته ابتدا فرهنگسازی انجام شود امروز هم خوب بود و فرهنگ‌سازی‌هایی شده اما باید این فرهنگ سازی بیشتر شود تا بانوان راحت‌تر بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.

طارمی در مورد اینکه این حضور گزینشی بود گفت: از جایی باید شروع شود و نمی شود که  از روز اول همه را راه بدهند از جایی باید شروع می‌شد. بقیه بانوان هم حق دارند که در ورزشگاه حضور داشته باشند. این یک استارت خوبی است و خدا را شکر کنید که آمدند.

وی در مورد اینکه بولیوی تیم با کیفیتی بود اظهار داشت: چیزهایی که ما شنیدیم این بود که با ۴۰-۵۰ تیم مذاکره کرده فدراسیون که هیچ تیمی حاضر به بازی با ایران نشده اینکه ما خودمان با خودمان بازی کنیم یا اصلا بازی نداشته باشیم بهتر است. این تیم هم بد نبود. جلوی تیم های بزرگ بازی کرده‌اند.

مهدی طارمی در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان