//
کدخبر: ۱۳۶۳۹۴ //

فرم هجومی ایران در مقابل بولیوی (عکس)

تیم ایران در دیدار مقابل بولیوی با چینش هجومی تر نسبت به قبل در زمین حاضر شده است.

 فرم هجومی ایران در مقابل بولیوی (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 کارلوس کی‌روش برای این بازی برخلاف اکثر دیدارهای قبلی از یک هافبک دفاعی استفاده کرده و در مقابل امید ابراهیمی، وحید امیری و سامان قدوس را قرار داده تا بار هجومی تیم بیشتر شود، البته سامان جلوتر از امیری حضور دارد. اما این تنها تغییری نیست که در تیم ملی ایران وجود دارد.

علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی نیز به عنوان وینگرهای چپ و راست، وظایف هجومی بیشتری دارند و بسیار نزدیک به خط حمله حریف بازی می‌کنند. در جام جهانی این بازیکنان اغلب در زمین خودی بودند و کمتر پیش می‌آمد وقتی حریف صاحب توپ بود، در زمین خودی نباشند. علاوه بر آن ها صادق محرمی و احسان حاج صفی نیز به عنوان دو دفاع کناری در حمله مشارکت زیادی دارند و همچنین به نظر می‌رسد شعاع حرکتی شان بیشتر شده است.

نکته دیگر، پرس شاگردان کارلوس کی‌روش است که در برخی دقایق از بالا صورت می‌گرفت و قرمزها سعی می‌کردند با تحت فشار قرار دادن مدافعان بولیوی توپ را از آن ها بگیرند یا این که سبزپوشان را مجبور به ارسال پاس غلط کنند.

البته این مشاهدات برای ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه بود و باید دید ایران در ادامه مسابقه و همچنین بازی های دوستانه دیگر چگونه بازی خواهد کرد. کی‌روش پیش تر قول بازی هجومی را در جام ملت های آسیا داده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان