//
کدخبر: ۱۳۶۳۸۷ //

روزبه شاه علیدوست: تلاش می کنم به بازی با استقلال برسم/حال آقای دایی بهتر است

روزبه شاه علیدوست که همراه چند تن از اعضای باشگاه سایپا به ملاقات محمد دایی، مربی تیم خود رفته بود به گفت و گو با فرتاک ورزشی پرداخت

روزبه شاه علیدوست: تلاش می کنم به بازی با استقلال برسم/حال آقای دایی بهتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

شاه علیدوست درخصوص آخرین وضعیت محمد دایی در گفت و گو با فرتاک ورزشی اظهار داشت: حال آقای دایی خداروشکر بهتر است و بعد از یک ماه که از عمل جراحی قلب باز او می گذرد، قرار است فردا به تمرین تیم سر بزند.

وی درخصوص وضعیت تیم سایپا گفت: تیم ما تا به اینجای کار خوب نتیجه گرفته است و امیدواریم بتوانیم امکانات لازم را در ادامه راه فراهم کنیم. فصل سختی پیش رو داریم چون تیم هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی که فصل پیش وضعیت خوبی نداشتند امسال شرایط خیلی خوبی دارند و تعداد مدعیان زیاد است

وی ادامه داد: چهار هفته خیلی سختی پیش رو داریم. دو بازی با استقلال در لیگ و جام حذفی داریم و پرسپولیس و سپاهان هم بازی های بعدی ما در لیگ خواهد بود.

شاه علیدوست درخصوص بازی روز جمعه با استقلال گفت: بازی با استقلال سخت است. این تیم نفرات خوب و جوانی دارد و فکر می کنم به انسجام تیمی هم رسیده اند. البته تیم ما هم تیم خوبی است. اگه تمرکز بالایی در این بازی داشته باشیم، می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

هافبک سایپا در رابطه با شرایط بدنی خود گفت: دو هفته به علت مصدومیت دور از تمرینات بودم و دو سه روز است که با تیم تمرین می کنم. تمام تلاشم را می کنم که به بازی با استقلال برسم. اما به هرحال تصمیم آخر را آقای دایی می گیرند.

گفت وگو : زهره فلاح زاده

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان