//
کدخبر: ۱۳۶۳۰۰ //

درام تلخ برای گلر پرسپولیسی ؛ پارگی رباط ستاره محبوب پرسپولیسی ها؟!

دروازه بان لژیونر فوتبال ایران با اتفاقی تلخ در آخرین جلسه تمرینی میوندالن روبرو شد که ممکن است ماه ها او را خانه نشین کند.

درام تلخ برای گلر پرسپولیسی ؛ پارگی رباط ستاره محبوب پرسپولیسی ها؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس، صنعت نفت و تیم ملی ایران که در حال حاضر برای میوندالن در لیگ نروژ به میدان می رود عصر دیروز در آخرین جلسه تمرینی این تیم با آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو روبرو شد که بررسی های اولیه نشان از پارگی رباط صلیبی دارد.

سایت dt.no در گزارش با عنوان درام تلخ برای دروازه بان میوندالن نوشت:

    « سوشا مکانی دروازه‌بان تیم میوندالن نروژ در تمرین دیروز این تیم از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و در معاینات اولیه این مصدومیت از ناحیه زانو عنوان شده است. قرار است امروز مکانی از زانوی خود ام آر آی بگیرد تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود اما به نظر می‌رسد رباط صلیبی دروازه‌بان سابق پرسپولیس دچار پارگی شده است».

در صورتی که آزمایشات پزشکی پارگی رباط صلیبی سوشا مکانی را تایید کند این دروازه بان حداقل برای شش ماه از میادین رسمی دور خواهد بود تا به این ترتیب فصل برای او زودتر از آن چه تصور می شد به پایان برسد. سوشا مکانی که بعد از جدایی از صنعت نفت با هیچ تیم داخلی به توافق نرسید دومین تجربه خود با پیراهن میوندالن در لیگ نروژ را پشت سر می گذاشت که با این درام تلخ روبرو شد و حالا باید منتظر اخبار تکمیلی از وضعیت این بازیکن ماند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان