//
کدخبر: ۱۳۶۲۸۱ //

پیشکسوت استقلال لو داد: این مرد یک “استقلالی” دو آتیشه است

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید امیرحسین فتحی یک استقلالی به تمام معناست.

پیشکسوت استقلال لو داد: این مرد یک “استقلالی” دو آتیشه است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فنونی زاده در اظهاراتی که با بانک ورزش داشته، درباره وضعیت آبی‌ها هم صحبت کرده است.

بخشی از صحبت‌های او به شرح زیر است:

مهدی فنونی زاده گفت:

    – استقلال دگرگونی بزرگی داشت، چون چند بازیکن خوبش را از دست داد و به همین خاطر در حال حاضر با شرایط آرمانی فاصله دارد. باید این تیم جوان را حمایت کرد. این بازیکنان احتیاج به زمان دارند تا در تیم حا بیفتند.

مهدی فنونی زاده گفت:

    – شفر مربی خوب و بزرگی است، اما باید مقداری باهوش‌تر عمل کند، چون امسال در لیگ برتر همه تیم‌ها خوب شده اند و تیم دست و پا بسته‌ای وجود ندارد. به نظر من با تلاش و تمرین بیشتر، تیم به وضعیت بهتری خواهد رسید.

مهدی فنونی زاده گفت:

    – فتحی جزو خانواده استقلال است. او را چندین سال است می‌شناسم منتها عده‌ای از رفقا و همبازیان ما، چه پیش از ما و چه پس از ما، توقعات بیش از اندازه دارند. من چند سالی که استقلال بازی کردم فکر می‌کنم بیشترین افتخار را به دست آوردم، الان باید بروم به باشگاه استقلال بگویم به من پست بدهید؟ متاسفانه برخی از رفقای ما دوست دارند فقط در راس کار باشند.

مهدی فنونی زاده گفت:

    – به نظر من فتحی یک استقلالی به تمام معناست. فتحی زمانی که کمیته انضباطی بود با من رفاقت داشت. الان این دلیل نمی‌شود، چون با من ۲۰ سال رفیق است بروم باشگاه بگویم آقای فتحی من را بگذار سرکار. اگر صلاح دانستند کمک می‌گیرند، صلاح نداستند، ما بازهم از بیرون تا جایی که می‌توانیم کمک تیم می‌کنیم. همیشه استقلالی بودیم و همیشه استقلالی هستیم. اگر استقلالی هستیم باید به این تیم کمک کنیم و همیشه برایش آرزوی موفقیت داشته باشیم.

مهدی فنونی زاده گفت:

    – کسی که مدیر باشگاه استقلال است مطمئن باشید از ما آگاهی بیشتری دارد. شما نمی‌توانید به یک بازیکن چند میلیارد بدهید به یک بازیکن ۵۰۰ میلیون. با اینکار سیستم تیم به هم می‌خورد. من که بیرون نشستم نمی‌توانم فتوا بدهم که ۵ میلیارد بدهید فلانی را بیاورید. بهتر است بگذاریم فتحی کار خودش را بکند. اگر میشود کمکش کنیم و اگر نه، حداقل او را تخریب نکنیم. اگر واقعا طرفدار استقلال هستیم، هرکسی مدیرعامل باشگاه شد باید از او حمایت کنیم تا نتیجه خوب بگیرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر گزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان