//
کدخبر: ۱۳۶۱۳ //

ابهام درمشکل منصوریان با مهاجم استقلال؟

محسن کریمی در روزهای ابتدایی نیم فصل دوم و زمانی که منصوریان شروع به جوانگرایی کرده بود در ترکیب ثابت استقلال قرار می‌گرفت و بازی‌های رضایت‌بخشی هم به نمایش می‌گذاشت.

ابهام درمشکل منصوریان با مهاجم استقلال؟

به گزارش فرتاک نیوز؛ اما به یکباره بعد از شکست برابر استقلال خوزستان، کریمی به نیمکت تبعید شد. همان روزهایی که از پیشنهادهای اروپایی کریمی رونمایی شد و دست و دل ستاره جوان استقلال لرزید تا برای لژیونر شدن در پی جدایی از آبی‌ها باشد. اما با مخالفت صریح منصوریان، کریمی ماندگار شد و همان روزها، زمزمه مصدومیت او در رسانه‌ها پیچید. کریمی که روزه سکوت گرفته بود، بعد از مدت‌ها برابر التعاون در لیگ قهرمانان آسیا جزو 11 مرد اصلی منصوریان قرار گرفت و گل دوم استقلال را هم با ضربه‌ای تماشایی به ثمر رساند. کریمی در بازگشت به ایران، در مصاحبه‌ای رسما مصدومیتش در نیم فصل دوم را تکذیب کرد و دلیل غیبتش در ترکیب استقلال طی هفته‌های طولانی را فقط تصمیم منصوریان دانست. 

 

در حالی که خود او هم کمابیش اعتقاد داشت این نیمکت‌نشینی‌ها به دلیل تنبیه هایی بوده که منصوریان برایش در نظر گرفته. چرا که نباید در حساس‌ترین روزهای فصل فکرش را معطوف به پیشنهادهای اروپایی می‌کرد. منصوریان بعد از بازی برابر سایپا هم ادعا کرد کریمی تازه از مصدومیت برگشته و نیمکت‌نشینی‌اش طبیعی است. در حالی که هنوز چند روزی هم از مصاحبه بازیکن جوان استقلال نگذشته. گویاهماهنگی بین سرمربی استقلال و بعضی از بازیکنانش هنوز آنطور که باید و شاید به وجود نیامده.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان