//
کدخبر: ۱۳۵۸۰۳ //

کی روش؛ امثال استیلی مخل برنامه‌های تیم ملی هستند

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ذهنمان، افکارمان و روحمان را برای آماده‌سازی جام ملت‌ها گذاشتیم.

کی روش؛ امثال استیلی مخل برنامه‌های تیم ملی هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت:  ذهنمان، افکارمان و روحمان را برای آماده‌سازی برای جام ملت‌ها گذاشتیم و در آخر این چیزی است که ارزش دارد. تیم ملی فوتبال باید دلیل اتحاد و همبستگی همه ما باشد و نباید به هیچ عنوان دلیلی برای تفرقه باشد. دلیل وجود تمام تیم‌های ملی این است که مردم کشور را جمع و متحد کند. همانطور که دیروز هم گفتم رئیس‌جمهور محترم فرمودند، 80 میلیون نفر، یک کشور، یک ضربان قلب و یک تیم ملی. همه ما، تمام کسانی که در فوتبال ایران مشغول هستیم به هر نوعی و به عناوین مختلف با مشکلاتی روبه‌رو بودیم و باید دست به دست هم دهیم و دنبال راهکار و راه‌حل‌های مناسب باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: بازی برابر بولیوی اولین بازی ما بعد از پایان جام جهانی2018 است که در خانه برگزار می‌کنیم. بولیوی تیم بسیار خوب با بازیکنانی خوب است و فوتبال خوبی هم ارائه می‌دهد. سه‌شنبه هفته جاری واقعا یک عصر دل‌انگیز بسیار خوب است برای همه مردم که به ورزشگاه بیایند و از یک فوتبال خوب و سرگرم‌کننده در کمال آرامش  از دیدار تیم ایران با تمام ستارگانش مقابل بولیوی لذت ببرند.

کی‌روش در مورد صحبت‌های روز گذشته دستیارش، مک درموت علیه حمید استیلی و انتقادهای زیادی که نسبت به این صحبت‌ها صورت گرفته است،‌ گفت: بله ما می‌دانیم این پاسخ‌های هماهنگ شده‌ای که همه یک صدا به عنوان یک ارکستر داده شده، از کجا آمده است. این ارکسترها برای ما دیگر چیز جدیدی نیست و می‌دانیم از کجا می‌خواهند مخل برنامه‌های تیم ملی شوند.

وی ادامه داد: انتقادها باید به سمت سوی افرادی برود که با جبهه‌های فکری خودشان به دنبال دو دستگی در تیم ملی هستند و می‌خواهند از درون به ما ضربه بزنند. تیم ملی ما تقریباً 40 سال است نتوانسته قهرمان آسیا شود. تیم امید ایران هم 40 سال است نتوانسته به المپیک صعود کند، با این وضعیت آیا فکر می‌کنید باید وقت‌مان را تلف اینگونه بازی‌های کوچک کنیم؟ آیا فکر می‌کنید باید وقت‌مان را صرف مسائل کوچک کنیم؟ کسی که نیاز به زمین و امکانات دارد باید برایش بجنگد. می‌خواهم از رسانه‌ها خواهش کنم هواداران ایران را متحد کنار هم نگه دارند تا در بازی با بولیوی از تیم ملی حمایت کنند. این دقیقاً چیزی است که مردم به آن نیاز دارند، سرگرمی و جذابیت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان