تاریخ انتشار: 1397/07/22 15:48
کد خبر: 126347

مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال ممنوع الفعالیت می شود

یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال در شرایطی ممنوع الفعالیت خواهد شد که چند موضوع به پایان کارش سرعت داده و برخی در تلاش هستند جای او را در فوتسال بگیرند!
 مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال ممنوع الفعالیت می شود

امروز خبری مبنی بر ممنوع الفعالیت شدن یکی از مدیران فدراسیون فوتبال منتشر شد و گمانه زنی ها را به سمت پرونده ای برد که از چند ماه پیش با صحبتهای علی کریمی در برنامه نود مجددا در بورس اخبار قرار گرفت.

این مدیر که در فوتسال فعالیت می کند و اتفاقا بازنشسته هم هست، در زمان حضورش در فدراسیون فوتبال با ابهاماتی پیرامون حق پخش چهار بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل مواجه است.

گفته می شود از مبلغ حق پخش شرکت اصلی که جمعا ۳۱۶ هزار دلار بوده است، هیچ خبری نیست و این مدیر به واسطه ابهامات به مراجع قضایی و کمیته اخلاق هم احضار شده است.

این پرونده در مراحل نهایی قرار گرفته و به احتمال زیاد این مدیر به زودی از سمت خود کناره گیری می کند. البته آخرین جلسه دفاع این مدیر از خودش و ارائه مدارک و مستندات نهایی قرار بود اواخر این هفته برگزار شود ولی وی اعلام کرده در آن زمان تعیین شده، تهران نیست و برای ماموریت راهی یکی از شهرستان ها می شود.

در کنار بحث تخلف و بازنشستگی این مدیر رده بالای فدراسیون البته نمی توان به فشارهای بیرونی برای برکناری وی بی توجه بود.

اخیرا گروهی که پیش از این سابقه حضور در کمیته فوتسال را هم دارند با فشارها و لابی هایی که صورت داده اند، به دنبال سرعت دادن به پایان دوران کاری این مدیر در فوتسال هستند.

این گروه به صورت سازمان یافته کار خود را پیش برده و قصد دارند تغییرات فوتسال را در سطوح دیگر هم دنبال کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5bvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران بازنشسته ای که به کار خود با فدراسیون فوتبال ادامه خواهند داد