//
کدخبر: ۱۳۵۵۱۷ //

دعوا بر سر پِک!

بی شک کمپ پِک یکی از مجلل ترین و بروز ترین کمپ های تاریخ فوتبال ایران است که این روزها کارلوس کی روش آن را به تصرف خود درآورده است.

دعوا بر سر پِک!
به گزارش فرتاک نیوز،

 فوتبال ایران از روز گذشته درگیر یک بوده است، ماجرای کمپی مجهز به بروز ترین های جهان که نامش را با انتخاب کارلوس کی روش "پِک" نامیده اند تا او نیز به دنبال دستورات خود مبنی بر فراهم سازی شرایط آن و قراردادن فاکتورهایی که امروز این کمپ را به برترین  تاریخ فدراسیون بدل کرده است، احساس مالکیت را بر آن داشته باشد و محل بحث و مجادله طرفین باشد.

کی روش می داند که صدای مخالفانش این روزها بسیار بلند است و در انتظار کوچک ترین سوء رفتاری از او نشسته اند تا وارد برخورد از نوع مستقیم با او شوند و به عمد صحبت هایی تحریک کننده را مطرح می کند؛ همانند اینکه " کمپ پِک میراث من است" تا بسیاری از مخالفینش به تندی بر او بتازند!

این مربی پرتغالی مرد باهوشی است و می داند که این صحبت ها کاملا به سودش است، او می تواند از این ماجرا پیروزی رسانه ای را به نفع خود حاصل کند و حتی آنهایی که هیچ شناختی نسبت به این کمپ نداشتند را با آن آشنا کنند؛ اما بحث اصلی بر سر چیست؟! آیا واقعا کی روش قفل ورود ممنوع را بر درب ساختمان پِک قرار داده است؟!  بله در کمال ناباوری همینگونه است!

این ماجرا اما از  کجا شروع شد؟! در پنجشنبه شب هفته گذشته ویژه برنامه فوتبالیسم که این تریبون نیز به عنوان یکی از حامیان کی روش شناخته می شود به صورت اختصاصی به معرفی آیتم های این کمپ پرداخت تا ذهن مخاطبین و برخی افراد مخالف فدراسیون را تحریک کند و در ادامه بازی را به همان شکلی که کارلوس می خواست به پیش ببرند، یعنی بوجود آوردن عکس العمل افراد آن سوی خط!

-825128

کمپ پِک

تیم ملی امید شرایط خود را اسف وار می داند و عدم اجازه کی روش مبنی بر ورود امیدها به این کمپ باعث شد تا اعتراض بسیاری از بزرگان باز هم علیه کی روش بلند شود، مشخصا ادعای علی کریمی مبنی بر اینکه تیم ملی امید، تیم ملی زنان، تیم ملی نوجوانان و ساحلی و ... همه تحت نظر فدراسیون فوتبال هستند کاملا درست است، اما یک واقعیت را نباید نادیده گرفت که " چه زمانی فدراسیون به تیم ملی امید بها داده است که این بار دوم آن باشد؟"

تا بوده است فدراسیون فقط در زمینه تیم ملی  بزرگسالان  فعالیت کرده است؛ فراموش نکنیم که فاجعه های صورت گرفته در دوران حضور کاشانی در تیم ملی امید تحت نظر همین فدراسیون بود، پس هوشمندانه باید واکنش نشان داد و کی روش را در این زمینه مقصر ندانست! چرا فدراسیون عهده دار برقراری مساوات بر روی تمام تیم های تحت پوشش خود است که به هر دلیلی همه امکانتش را هدیه به کی روش کرده است!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان