//
کدخبر: ۱۳۵۰۱ //
حواشی دیدار گیتی پسند و یاسین پیشرو قم

شعر خوانی مجدد علیه نود و عادل فردوسی‌پور

دیدار گیتی پسند و یاسین پیشرو در حساس‌ترین دیدار فصل لیگ برتر فوتسال با حواشی برگزار شد که هواداران سپاهانی حاضر در سالن پیروزی مجدد علیه نود و عادل فردوسی‌پور شعر خوانی کردند.

شعر خوانی مجدد علیه نود و عادل فردوسی‌پور

به گزارش فرتاک نیوز، حساس‌ترین دیدار فصل لیگ برتر فوتسال بین دو تیم گیتی پسند و یاسین پیشرو قم در حال برگزاری است که این دیدار با حواشی نیز همراه بوده است.

* تمامی عوامل گیتی پسند به همراه بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* بازیکنان گیتی پسند پیراهن‌های منقوش به تصویر شهید حاج حسین خرازی را به تماشاگران هدیه کردند.

* مجتبی‌ مریدی‌زاده از تیم یاسین پیشرو قم در ابتدای بازی به سمت رضا لک آمد و از او رخصت گرفت.

* دو تیم پیش از شروع بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* باتوجه به حساسیت‌های این بازی، داوران از سیستم رادیویی استفاده می‌کنند.

* استقبال خوبی از این بازی شده است و سالن پیروزی اصفهان مملو از فوتسال‌دوستان است به طوری‌که 3500 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* مورنو بازیکن خارجی گیتی پسند در کنار زمین درحال بحث کردن بود که رضا لک او را به سمت نیمکت‌ هل داد تا او بشیند و تیمش را دچار حاشیه نکند.

* محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم به سالن پیروزی آمد.

* تیم گیتی پسند بروی شوت‌های احمد اسماعیل‌پور برنامه دارد و چندین موقعیت از این طریق ایجاد کرده است؛ شوت او پس از برخورد به تیرک دروازه سالن را به وجد آورد.

* گوینده سالن در زمان تایم اوت تیم یاسین پیشروی قم به هواداران تذکر داد که زدن بوق در سالن‌های بسته ممنوع است و این نکته را نماینده فدراسیون اعلام کرده است؛ از همین رو از آن‌ها خواست تا دیگر در سالن بوق نزنند؛ هواداران حاضر پس از این صحبت در ورزشگان همگی با هم یکصدا سوت زدند!

* هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگان همانند چند بازی خانگی اخیر گیتی پسند علیه عادل فردوسی‌پور و برنامه نود شعر خوانی کردند و به او گوش‌زد کردند که جام دیگری به اصفهان می‌رسد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان