//
کدخبر: ۱۳۴۶۸۶ //

سرمربی سابق آرژانتین سرانجام سکوت خود را شکست

خورخه سامپائولی سرمربی آرژانتین در جام جهانی 2018 دلیل نتیجه نگرفتن این تیم را در این جام را فاش کرد.

سرمربی سابق آرژانتین سرانجام سکوت خود را شکست
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه با شکست برابر فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی خیلی زود با این جام وداع کرد تا هجمه انتقادات زیادی به خورخه سامپائولی سرمربی تیم وارد شود. پس از گذشت چند ماه از پایان جام بیست و یکم سرمربی سابق آلبی سلسته سکوت خود را شکست و دلیل نتیجه نگرفتن تیمش را این گونه بیان کرد:

ما باید در جام جهانی باید به قهرمانی می رسیدیم. در سال 2014  آرژانتین به فینال صعود کرده بود و من روی تک تک بازیکنان این تیم حساب کرده بودم. برنامه های زیادی برای آرژانتین داشتم که با عدم نتیجه گیری همه آنها تمام شد. نمی توانستم از بازیکنان جوان استفاده کنم. باید بازیکنانی به میدان می رفتند که تجربه حضور در این مسابقات را داشته باشند. در تمرینات عالی بودیم اما در بازی برای رسیدن به پیروزی دچار مشکل می شدیم.

به هیچ وجه مسی در کار من دخالت نمی کرد. او متعهد ترین بازیکنی است که  با آن کار کرده ام و پس از عدم نتیجه ناراحت ترین بازیکن تیم بود. همه از او انتظار قهرمانی داشتند و شاید این فشارها باعث می شد که نتوانیم با چنین بازیکن بزرگی به پیروزی برسیم. مسی می تواند در 2020 قهرمان جهان شود اما قبل از آن باید بعضی از شرایط تغییر کند. نباید پس از شکست سر خورده شویم و این تیم باید با قدرت به کار خود ادامه دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان