تاریخ انتشار: 1397/07/16 11:53
کد خبر: 127132

مهدی شیری: بهترین انتخاب را خواهم کرد حتی اگر زمان زیادی ببرد/سرمربیگری در برق بهترین تجربه ام بود

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه‌ای با فرتاک ورزشی از تجربه مربیگری خود در برق شیراز ابراز رضایت نمود.
مهدی شیری: بهترین انتخاب را خواهم کرد حتی اگر زمان زیادی ببرد/سرمربیگری در برق بهترین تجربه ام بود

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس، برق شیراز و تیم ملی در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی، در خصوص شرایط کنونی اش گفت: تجربه مربیگری در باشگاه محبوبم برق شیراز تجربه بزرگی بود و خیلی خوشحالم که بعد از اتمام دوران حرفه ای فوتبالم،همانگونه که بازی را با برق شروع کرده بودم سرمربیگری را نیز با برق شروع کردم. 

شیری در ادامه نقش کلاسهای مربیگری را در پیشرفت یک مربی جز تفکیک ناپذیر اصول حرفه ای  بیان کرد و افزود متاسفانه سالهاست که در فوتبال ما مرسوم شده مربیان فقط با توجه به اسم و رسم دوران فوتبالشان تیم ها را هدایت می کنند نه با توجه به افزایش دانش فوتبال و به روز بودن، که خب ثمره آن می شود همین که مربیان خارجی می آیند و به مراتب بهتر از مربیان داخلی نتیجه می گیرند. من به شخصه دنبال بلند پروازی در فوتبال نیستم و علی رغم چند پیشنهادی که داشتم میخواهم با شرکت در کلاس مربیگری درجه بی آسیا از پایه کار را شروع کنم،چون رمز ماندگاری یک مربی طی کردن مدارج مربیگری از پایین و نیز کار‌کردن کنار مربیان با دانش است.

شیری در ادامه نسبت به عملکرد تیم اسبقش پرسپولیس در آسیا و لیگ ایران ابراز خوشحالی کرد و افزود پرسپولیس همیشه ثابت کرده است که تیم روزهای سخت است. این تیم با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و مصدومیت ناگزیر بازیکنان اصلی اش توانست در آسیا آبروداری کند و با همدلی بازیکنان و هواداران و نیز مدیریت خوب برانکو تا پای فینال لیگ قهرمانان آسیا خودش را بالا بکشد که حتی اگر قهرمان هم نشود ثابت کرد رمز‌ موفقیت، چیزی فراتر‌ از ادعاهایی است که خیلی از تیمها دارند.

 بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت هم اکنون از چند تیم پیشنهاد کار دارم اما قطعا بهترین و سالم ترین انتخاب را خواهم کرد حتی اگر این مساله زمان زیادی طول بکشد.

گفت و گو: میلاد رییسی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exaoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صاحب جمعی: به کار بردن کلمه بحران برای تیم دوم جدول باعث تمسخر و خنده مخاطب می‌شود