تاریخ انتشار: 1397/07/16 16:00
کد خبر: 127098

قرارداد مونیر الحدادی با بارسلونا تمدید میشود؟

حالا تنها مانده موافقت نهایی مونیر با پیشنهاد مالی بارسلونا. به نظر نمی‌رسد مانع بزرگی بر سر تمدید قرارداد او وجود داشته باشد.
قرارداد مونیر الحدادی با بارسلونا تمدید میشود؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بارسلونا طی ماه‌های آتی قرارداد مونیر الحدادی را رسما تمدید خواهد کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، مونیر که پس از دو فصل حضور قرضی در والنسیا و آلاوز و رسیدن به پختگی مطلوب، به بارسا بازگشت و توانست والورده و مدیریت فنی باشگاه را متقاعد کند، در لیست تمدیدی‌های باشگاه است. بارسا درست از همان روزی که به مونیر اعلام کرد امسال در تیم می‌ماند، به ایجنت او اطلاع داد که قصد تمدید قرارداد مهاجم جوانش را برای پنج سال آتی دارد. قرارداد فعلی مونیر تا پایان همین فصل اعتبار دارد.

پیشتر گفته شد که مونیر پیشنهاد اولیه بارسا را رد کرده چون آن را بسیار پایین‌تر از انتظارش می‌دانسته است. با این حال مطابق انتظار و برنامه قبلی، هفته گذشته روز پنج شنبه جلسه دومی میان نمایندگان باشگاه و ایجنت مونیر برگزار شد. خروجی این جلسه مثبت بوده و به گفته منابع موثق، طرفین بر اینکه مایلند توافق هر چه زودتر حاصل شود، تاکید کرده‌اند. حالا بارسا باید پیشنهاد نهایی‌اش را به مونیر ارائه کند و منتظر پاسخ این مهاجم بماند.

ناگفته نماند که بارسا روی مونیر برای آینده خط حمله حساب می‌کند اما این تمدید قرارداد مطمئنا به این خاطر است که از جدایی رایگان این مهاجم جوان جلوگیری شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a5mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام جرارد پیکه به منتقدانش؛ از غار بیرون بیایید!