//
کدخبر: ۱۳۳۹۰ //

حریفان نه چندان قدرتمند در ادامه راه استقلال

استقلال در 7 بازی بعدی خود تا پایان لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف سایپا، فولاد خوزستان، گسترش فولاد تبریز، صبای قم، تراکتورسازی، پدیده مشهد و سپاهان برود.

حریفان نه چندان قدرتمند در ادامه راه استقلال

به گزارش فرتاک نیوز؛ مرور جایگاه این تیم‌ها در جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که شاگردان منصوریان تا پایان لیگ فقط با یکی از تیم‌های بالای جدول یعنی تراکتورسازی روبرو خواهند شد و در سایر بازی‌ها با تیم‌های میانه یا پایین جدولی بازی خواهند کرد. به عبارتی استقلال بازی‌های نسبتا دشوارش را پشت سر گذاشته و به جز بازی با تراکتورسازی و صبای قم در حال سقوط، در سایر بازی‌ها به مصاف حریفانی خواهد رفت که تقریبا وضعیت‌شان در جدول مشخص است و دغدغه سقوط یا کسب سهمیه ندارند.

 

با مرور این بازی‌های باقی مانده، حالا شاید هواداران استقلال بیشتر افسوس از دست رفتن امتیازات بازی‌هایی مثل سیاه جامگان را بخورند. شاید همین تساوی خانگی به قیمت از دست رفتن شانس رسیدن به مقام نایب قهرمانی تمام شود. استقلال همین حالا 4 امتیاز با تراکتور رده دومی فاصله دارد و یک بازی دشوار رودررو با این تیم آن هم در تبریز باقی مانده است که کار این تیم را برای رسیدن به رده دوم جدول دشوار می‌کند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان