//
کدخبر: ۱۳۳۷۷۰ //

سه پرسپولیسی مدعی اصلی توپ طلای آسیا

در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا سه بازیکن این تیم از شانس بسیار بالایی برای کسب توپ طلای قاره کهن برخوردار هستند.

سه پرسپولیسی مدعی اصلی توپ طلای آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

توپ طلای آسیا در چند سال اخیر به یکی از حسرت های بزرگ فوتبال ایران تبدیل شده است، پس از این که خداداد عزیزی در سال 1196 و سپس علی دایی ، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی به ترتیب در سال های 1999، 2003 و 2004 توانستند بهترین عنوان فردی فوتبال آسیا را تصاحب کنند.

اما حالا پس از گذشته سال ها سه بازیکن ایرانی شانس کسب چنین عنوانی را دارند، با توجه به این که فصل پیش عمر خریبین، مهاجم سوریه‌ای الهلال به دلیل  نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی های پیاپی در این تورنمنت حساس توانست بالاتر از  عمر عبدالرحمن اماراتی عنوان توپ طلای آسیا را به دست آورد این امیدواری وجود دارد که در صورت رسیدن پرسپولیس به فینال سه بازیکن نماینده کشورمان شانس کسب چنین عنوانی را دارند.

پرسپولیس اگر در دیدار برگشت مقابل السد هم بتواند نتیجه مطلوب خود را کسب کند، علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و علی علیپور این شانس را دارند که بتوانند توپ طلای آسیا را به ایران بازگردانند.

بیرانود به سبب درخشش در جام جهانی و بازیهای خوب در لیگ قهرمانان آسیا و کلین شیت های فراوان از شانس خوبی برای کسب چنین عنوانی برخوردار است به شرطی که همچنان به نمایش بی نقص خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

-64566

 

علی علیپور نیز اگر بتواند روند گلزنی های خود را به دیدار برگشت مقابل السد و به خصوص به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند نیز شانس خوبی برای کسب توپ طلا دارد درست مثل عمر خریبین، اما داستان برای سید جلال کمی متفاوت است، سوپرمن باشگاه پرسپولیس را حالا همه می شناسیند، سید جلال علاوه بر این که وظیفه رهبری و کارهای تدافعی را در زمین برعهده دارد، در این فصل لیگ قهرمانان آسیا دو گل بسیار حساس نیز برای تیمش به ثمر رسانده است که هر دوی آن ها به حفظ حیاط پرسپولیس در تورنمنت بسیار با اهمیت بوده است، کاپیتان کهنه کار سرخپوشان  برای این که بتواند بهترین عنوان فردی فوتبال آسیا را تصاحب کند ابتدا باید جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان