تاریخ انتشار: 1397/07/12 23:53
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 127600

اختصاصی/ دومین کامبک نفت آبادان در دومین تحقیر استقلال خوزستان

استقلال خوزستان در بازی جام حذفی مقابل نفت آبادان با شکست سنگین 5 بر 2 از گردونه رقابت ها کنار رفت. بازی که کمتر کسی فکرش را می کرد این اتفاق رخ دهد.
اختصاصی/ دومین کامبک نفت آبادان در دومین تحقیر استقلال خوزستان

نفت آبادان در ادامه کامبک های خود، آن هم  در جام حذفی استقلال خوزستان را هم کنار زد تا با یک بازگشت عجیب دیگر به سمت فینال حرکت کند. برزیل ایران که در بازی قبلی جام حذفی تراکتورسازی را حذف کره بود، این بار آبی های اهوازی را نیز ناکام گذاشت تا با دو کامبک فراموش نشدنی برای سایر تیم ها خط و نشان بکشد.

شاگردان پائولو سرجیو در بازی اول مقابل تراکتورسازی در زمین خودشان سه بر یک از حریف پرقدرت تبریزی عقب افتادند ولی ناامید نشدند تا نتیجه را تغییر دهند. آنها با فوتبال مستقیم توانستند به بازی برگردند و نتیجه را به تساوی بکشانند و در ضربات پنالتی تیم پر ستاره جان توشاک (مربی وقت تراکتورسازی ) را حذف کنند. اتفاقا همین مربی بعد از این مسابقات از کار برکنار شد تا تبریز را به مقصد ولز ترک کند و تقوی جانشینش شود.

نفتی ها که تراکتور را حذف کرده بودند، دوست نداشتند در دربی مقابل استقلال خوزستان حذف شوند و از جام حذفی کنار بروند. در این  مسابقه نفت آبادان تا آمد خودش را در زمین پیدا کند، دو بار دروازه اش را باز شده دید. هواداران نفت باورشان نمی شد این اتفاق در بازی با استقلالی رخ دهد که هفته گذشته در لیگ برتر 6 گل از تراکتورسازی سازی دریافت کرده بود. با این حال بازی دو تیم ادامه پیدا کرد تا  اینکه نفت توپ و میدان را در اختیار بگیرد و به سمت دروازه حریف یورش ببرد و 5 گل پیاپی به ثمر برساند.

شاگردان داریوش یزدی یک لحظه هم فکرش را نمی کردند، در زمین خودشان بازی 2 بر صفر پیش افتاده را 5 بر 2 عوض کنند، راهی جز تسلیم شدن نداشتند. البته یک شانسی هم که آبی های اهوازی آوردند نفتی ها یک پنالتی را توسط جاسم کرار از دست دادند وگرنه برای دومین بار 6 تایی می شدند تا به رکورد منفی به نام خودشان ثبت کنند.

در هر حال استقلال خوزستان که لیگ را خوب شروع کرده بود و امیدوارنه به مسابقات ادامه می داد در عرض دو هفته 11 گل دریافت کرد تا وارد بحران جدیدی شود. بحرانی که اگر در تعطیلات مدیریت نشود، مشکلات زیادی را درست خواهد کرد.

در سوی مقابل نفتی ها که در لیگ برتر روی نوار تساوی حرکت می کنند و هنوز طعم پیروزی را نچشیده اند، در جام حذفی با کامبک های فراموش نشدنی به راه شان ادامه می دهند تا شاید برای اولین بار قهرمان حذفی شوند. قهرمانی که فصل گذشته به آن نزدیک شده بودند ولی در نیمه نهایی مقابل استقلال تهران شکست خوردند و حذف شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458zx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی : کمالوند سیاه باز است