//
کدخبر: ۱۳۳۱۱۰ //

مهرماه پرخاطره پرسپولیس در آسیا + عکس

پرسپولیسی ها در حالی پیروزی شیرین برابر السد قطر را روز 10 مهر رقم زدند که 27 سال پیش نیز مهر ماه پرخاطره ای را تجربه کرده بودند.

مهرماه پرخاطره پرسپولیس در آسیا + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان پایتخت موفق شدند یاران ژاوی ارناندس را در قطر مغلوب کنند و بردی شیرین برای هواداران شان کسب کنند تا شاید خاطره تلخ شکست برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان 2017 در این ماه، به باد فراموشی سپرده شود.

اما این تنها پیروزی خاطره انگیز آسیایی پرسپولیس در ماه مهر نیست. در فصل 1990-91 جام در جام آسیا قرمزهای ایران با پیروزی برابر پنجاب پاکستان و الهلال عربستان به فینال جام در جام آسیا برسند و مقابل المحرق بحرین قرار بگیرند.

مهرماه پرخاطره پرسپولیس در آسیا (عکس)

البته در این بین حریف کره ای پرسپولیس هم انصراف داد تا راه این تیم به آسیا هموار شود و شاگردان پروین با 4 بازی به فینال این مسابقات برسند. سرخپوشان پایتخت در 4 بازی 14 گل زدند و با اقتدار کامل به فینال جام در جام آسیا راه یافتند.

بازی رفت فینال برابر المحرق بحرین روز 12 مهر برگزار شد و بازی برگشت 26 مهر. دیدار رفت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا قرمزها با انگیزه کامل و البته پشتوانه 120 هزار نفری در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم بحرینی بروند. این بازی که در جو عجیب و غریب آزادی برگزار شد با تک گل محمدحسن انصاری فرد به سود سرخ ها به پایان رسید تا تیم پرسپولیس اولین و آخرین قهرمانی اش در آسیا را روز 26 مهر تجربه کند.

مهرماه پرخاطره پرسپولیس در آسیا (عکس)

حال شاگردان برانکو ایوانکوویج امیدوارند با گذر از السد به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند تا پس از 17 سال یک جام قاره ای دیگر به تالار افتخارات پرسپولیس اضافه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان