//
کدخبر: ۱۳۳۰۴۱ //
فرید: هواداران فردا تنهایمان نگذارند

پارس جنوبی در آستانه قهرمانی مقتدرانه ساحلی

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در آستانه قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام در لیگ قرار دارد.

پارس جنوبی در آستانه قهرمانی مقتدرانه ساحلی
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیگ برتر فوتبال ساحلی که از اردیبهشت ماه با حضور 12 تیم شروع شده بود، به هفته های پایانی خود نزدیک شده و فردا این رقابت ها به ایستگاه بیست ویکم می رسد. امسال لیگ فوتبال ساحلی برای اولین بار زیر نظر سازمان لیگ برگزار شد و به همین خاطر پویایی و نظم بهتری نسبت به گذشته داشت و تیم های شرکت کننده نیز بسیار راضی بودند.

مسابقات هفته بیست و یکم در شرایطی فردا برگزار می شود که تیم پارس جنوبی بوشهر با 50 امتیاز و 3 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی گلساپوش یزد صدرنشین رقابت ها است و این شانس را دارد تا در بازی با شهرداری بندرعباس که ساعت 18 روز جمعه در بوشهر برگزار می شود،به پیروزی برسد و قهرمانی اش را یک هفته مانده به پایان بازی ها مسجل کند.

در رقابت های امسال تیم های پارس جنوبی بوشهر، گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس رقابت تنگاتنگی باهم داشتند و حالا بازی پارس جنوبی و شهرداری بندر عباس برای تیم بوشهری بسیار اهمیت دارد.  

اکبر فرید، سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما بسیار امیدوار هستیم تا در بازی فردا به برد برسیم و قبل از پایان مسابقات قهرمانی مان را جشن بگیریم. به حمایت هواداران مان بسیار امید داریم. از آنها می خواهیم تا فردا به ورزشگاه بیایند و با تشویق تیم پارس جنوبی زمینه را برای قهرمانی تیم یک هفته قبل از پایان مسابقات فراهم کنند. امیدوارم با حمایت هواداران بچه ها نیز مثل همیشه بازی خوبی انجام دهند و با کسب برد به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. 

گفتنی است، دیدار فوتبال ساحلی پارس جنوبی و شهرداری بندرعباس ساعت 18روز جمعه در ورزشگاه ساحلی شهر بوشهر برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان