//
کدخبر: ۱۳۲۷۶۴ //

مانع بزرگی که پیش پای پرسپولیس است؛ حالا همه نگاه ها فقط به معجزات برانکو است

پرسپولیس تهران حتی اگر از مرحله نیمه نهایی به سلامت عبور کند و راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود، باز هم باید با همین ترکیب فعلی برابر یکی از نمایندگان شرق آسیا قرار بگیرد.

مانع بزرگی که پیش پای پرسپولیس است؛ حالا همه نگاه ها فقط به معجزات برانکو است
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس هر اندازه که از موهبت  معجزات و شگفتی ها برخوردار است، از شانس و اقبال محروم است! کنفدراسیون فوتبال آسیا در بدترین زمان ممکن دست به اعمال تغییرات در روند رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زد تا بزرگ ترین ضرر نصیب سرخ ها شود.

پرسپولیسی ها با پشتکار تحسین بر انگیز خود امیدوارانه راهشان را تا بدین کار دنبال کردند تا بتوانند پس از عبور از سد مرحله نیمه نهایی و سپری کردن مدت زمان محرومیت نقل و انتقالاتی خود با تیمی قدرت یافته که بازیکنان جدیدش در ترکیب مجوز حضور خواهند یافت در فینال حاضر شوند! اما خبر بد اینجاست که پرسپولیس از این اتفاق محروم خواهد بود! نه بخاطر قوانین، بلکه بخاطر برنامه ریزی بسیار بد AFC که عملا برانکو را با همین بازیکنان فعلی راهی فینال این رقابت ها خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا 2019 که در اواخر دی ماه برگزار خواهد شد، مجبورا تقویم مراحل حذفی  رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به جلو کشید تا با تسریع بخشیدن در روند برگزاری این بازی ها، بتواند خود را مهیای تورنمنت مهم ملی قاره کهن کند! این به چه معناست؟ یعنی پرسپولیس تهران در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان، باید در تاریخ 14 آبان دیدار رفت و در تاریخ 21  آبان دیدار برگشت را برگزار کند و این بدان معناست که سرخ ها اجازه استفاده از بازیکنان خریداری شده خود را ندارند، چرا که مدت زمان محرومیت این تیم در تاریخ 21 آبان به پایان نمی رسد، بلکه در دی ماه آنها از بند محرومیت رها خواهند شد!

تنها به فاصله 12 ساعت پس از آن پیروزی دلچسب و غرور انگیز پرسپولیس برابر السد در دیدار رفت؛ این خبر بد موجی از نگرانی ها را به اردوی سرخ ها تحمیل کرد، چرا که بسیاری از هواداران این تیم بر این باور بودند پس از عبور از  مرحله نیمه نهایی و پایان یافتن مدت زمان محرومیتشان تیم تقویت خواهد شد و با قدرتی غیر قابل مهار به مصاف نماینده شرق آسیا خواهد رفت که در نهایت تمامی امید هایشان به باد رفت تا باز هم تمامی امید ها به معجزات آقای پروفسور، برانکو ایوانکوویچ باشد، مردی که تا فینال هم باید با همین بازیکنان فعلی بجنگد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان