//
کدخبر: ۱۳۲۷۵۶ //

مانع بزرگ برای بازگشت مجتبی جباری به استقلال

سرپرست باشگاه استقلال با وجود مذاکره و صحبت با جباری برای حضورش در کنار شفر روی نداشتن مدرک مربیگری شماره 8 سابق این تیم برای جذب وی تردید دارد.

مانع بزرگ برای بازگشت مجتبی جباری به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

جدایی ناگهانی جیری ساناک دستیار شفر در ابتدای این فصل و مشکلاتی که برای این مربی به وجود آمد طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی را ایجاد کرده که قرار است یک نفر به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه شود.

مسئولان استقلال تلاش کردند تا ساناک را برگردانند ولی تا امروز به نتیجه نرسیده‌اند اما از طرفی شفر تصمیم دارد اگر فردی به کادر فنی استقلال اضافه شود رویش شناخت داشته باشد.

وی که در اواسط فصل قبل روی جباری شناخت پیدا کرد و حتی به منزل بازیکن سابق استقلال رفت طی روزهای اخیر تمایل خود را نشان داده که شخصی مثل جباری کنار او به عنوان دستیار فعالیت کند، با این اتفاقا شایعات ساناک به پایان می‌رسد و البته یک بازیکن سابق استقلال هم به کادر فنی اضافه می‌شود.

چراغ سبز شفر طی هفته گذشته باعث شده تا سرپرست باشگاه استقلال با مجتبی جباری وارد مذاکره شده و نظر جباری را در مورد حضور در استقلال بپرسد. جباری مثل همیشه از حضور در استقلال استقبال کرده و این بار تصمیم دارد تجربه‌ای جدید را کسب کند ولی یک مشکل باعث شده تا مدیران استقلال برای استخدام جباری تردید داشته باشند. تردیدی که البته از نظر حرفه‌ای بیراه هم نیست.

جباری با پایان فوتبال و اعلام خداحافظی‌اش از دوران حرفه‌ای و قهرمانی وارد کلاس‌های مربیگری نشده و هیچ مدرک مربیگری ندارد، طبعا وقتی جباری مدرک نداشته باشد روی نیمکت هم نمی‌تواند بنشیند و عملا در بازی‌های استقلال او غایب نیمکت آبی پوشان خواهد بود. اتفاقی که فصل قبل برای کولی رخ داد و وی در تمام بازی‌ها از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد. اط طرفی مربیان بدون مدرک A از نیم فصل دوم یا ابتدای فصل بعد حق نشستن روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری را ندارند و حتی اگر مربیان مدرک B هم داشته باشند نمی‌توانند به عنوان کمک روی نیمکت تیم‌ها حضور پیدا کنند. همین موضوع باعث شده تا مدیران استقلال در حضور جباری در کنار شفر تردید داشته باشند و تصمیم گیری در مورد این موضوع را به روزهای دیگر موکول کنند.

با این شرایط به نظر می رسد مدیران استقلال منتظر هستند تا شفر شخصی دیگر را به آنها معرفی کند و یا اینکه در نهایت اگر ضعفی در تیم استقلال دیدند از طریق کمیته فنی برای استخدام دستیار شفر اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان