//
کدخبر: ۱۳۲۵۷۸ //

حلالی از ستاره‌های گمنام برانکو می‌گوید

حضور بازیکنان گمنام در نیمکت و ترکیب پرسپولیس با صحبت‌های مربی تیم امیدهای این باشگاه برای شناخت آنها همراه است.

حلالی از ستاره‌های گمنام برانکو می‌گوید
به گزارش فرتاک نیوز،

 انتظار می‌رفت محرومیت یکساله از جذب بازیکن با روزهای سختی برای برانکو و پرسپولیس همراه شود اما سرمربی کروات سرخ‌ها بهترین سود را از پتانسیل تیمش برده است. در روزهایی که ستاره‌های این تیم نیز با محرومیت و مصدومیت مواجه می‌شوند، برانکو با سود بردن از نفرات گمنام و جوان تیمش به مسیر خود ادامه می‌دهد.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم‌امید این باشگاه در خصوص پیروزی برابر السد صحبت‌هایش را اینطور شروع می‌کند و می‌گوید: با برد پرسپولیس یکی از بهترین شبهای زندگی‌ام رقم خورد. تبریک و هزاران تبریک به مدیریت باشگاه جناب آقای گرشاسبی و هیات مدیره محترم که زحمات شبانه روزی برای موفقیت تیم محبوب‌مان کشیدند. از برانکو عزیز که نشان داد واقعا متخصص و هنرمند به تمام معناست. از بازیکنان باغیرت که مردانه به پای باشگاه در شرایط سخت ایستادند و با تمام وجود تلاش کردند. به هواداران خونگرم‌مان که در تمامی شرایط پشت این عزیزان ایستادند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم برانکو گفت: خوشحالم از بازی بچه‌های امید تیم که نشان دادند اگر بیشتر اعتماد شود کارایی خوبی دارند. ما نزدیک به 20 سال پیش در نیمه نهایی مقابل سوان سامسونگ تا دقیقه ۸۴ با یک گل جلو بودیم و در۵ دقیقه پایانی بازی را واگذارکردیم. من در آن بازی بهترین بازیکن زمین شدم ولی حسرتش برای همیشه در قلبم باقی ماند. ولی امروز با برد این بچه‌ها با تمام وجودم از خوشحالی گریستم و انشالله با تلاشی که انجام خواهیم داد بی شک بر بام آسیا خواهیم ایستاد.

مربی تیم امید پرسپولیس در خصوص مشکلاتی که با محرومیت نقل و انتقالاتی گریبان تیم جوانش را نیز گرفته گفت: ما هم درتیم امید با ۱۲ یا ۱۳ نفر بازی می‌کنیم و مشکلات عدیده‌ای داریم. بچه‌های تیم امید هم مردانه پای همه مشکلات ایستادند و موفقیت‌های خیلی خوبی هم کسب کردیم و امیدوارم در آینده از این بازیکنان در لیست بزرگسالان ببینیم و این اتفاق با سعی و تلاش خواهد افتاد.

وی درباره بازی مقابل السد و برد تاریخی این تیم گفت: به لحاظ فنی پرسپولیس خوب بازی را شروع کرد وتا آخرین لحظه با نمایشی فیزیکی و دوندگی جانانه حریف را تحت تاثیر قرار دادند و فضای مناسب برای حریف را کاملا بستند. سرعت علیپور و منشا نیز آیتمی بود که پرسپولیس به خوبی از آن سود برد و مطمئنا در بازی برگشت و با اضافه شدن نفرات شرایط کاملا به سود تیم خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان