//
کدخبر: ۱۳۲۴۰۰ //

چالش بزرگ گادوین منشا در دیدار با السد

ژاوی و منشا دو مرد تعیین کننده در دوحه هستند هر چند از تصویر دیگری برای این بازی استفاده شده است اما ژاوی و منشا مهمترین بازیکنان هستند.

چالش بزرگ گادوین منشا در دیدار با السد
به گزارش فرتاک نیوز،

سال قبل منشا عملکرد بسیار خوبی در ۴ بازی آخر آسیایی پرسپولیس داشت. او که به تازگی سرخپوش شده بود، در بازی رفت یک چهارم گل تساوی بخش را برابر الاهلی به ثمر رساند و در بازی برگشت هم گل صعود را وارد دروازه سعودی ها کرد. گادوین منشا در نیمه نهایی هم نمایش بسیار خوبی داشت و توانست ۲ بار دروازه الهلال را باز کند؛ هرچند که این گل ها باعث صعود پرسپولیس نشدند.

او با ثبت میانگین یک گل به ازای هر بازی وارد فصل جدید مسابقات شد و توانست برابر نسف قارشی نیز گلزنی کند اما برای شادی گل دوم، نزدیک به سه ماه صبر کرد تا این که از روی نقطه پنالتی، گل دوم پرسپولیس را در ابوظبی مقابل الجزیره به ثمر رساند.

اما گل طلایی و ویژه منشا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقم خورد. جایی که پاس بلند و استثنایی بیرانوند را به زیبایی کنترل کرد و از اشتباه مدافع الدحیل بیشترین بهره را برد و پس از دریبل لکومته گل سوم قرمزها را وارد دروازه تیم متمول قطری کرد.

حالا او امیدوار است در بازی با السد نیز گلزنی کند و به رکورد فصل پیش برسد؛ با این تفاوت که او فصل گذشته در ۴ بازی ۴ گل زد اما این بار از ابتدای مسابقات به این تعداد گل رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان