//
کدخبر: ۱۳۲۱۰۰ //

هرگز سرمربی بارسلونا نخواهم شد

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام قصد جدایی از تاتنهام را ندارد و می خواهد این تیم را به اوج برسد.

هرگز سرمربی بارسلونا نخواهم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام در آستانه دیدار با بارسلونا، گفت و گویی مفصل انجام داده است.

مشخص است که انگیزه زیادی برای رویارویی با بارسلونا دارم. من هوادار اسپانیول هستم و طبیعتا شکست دادن بارسلونا خوشحالم خواهد کرد. هنوز هم می گویم راه من و بارسلونا از هم جدا است. دوستان بارسایی زیادی دارم و احترام ویژه ای برای این تیم قائلم اما من و بارسلونا مناسب هم نیستیم و سبک مان به هم نمی خورد. پس هرگز سرمربی آبی اناری ها نخواهم شد.

پوچتینو در خصوص بارسلونا والورده اظهار داشت:

اگر به گذشته نگاه کنیم میبینیم آن ها بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا داشتند که فارغ از هر مربی مثل رایکارد، گواردیولا و ... سبک بازی خاصی را به نمایش می گذاشتند. تغییر چنین سبکی راحت نیست. اکنون که ژاوی و اینیستا نیستند و بازیکنان شبیه به آن ها کم هستند بارسا مجبور به تغییر سبک شده است و باید روش خود را عوض کند. والورده می خواهد با حفظ سبک بارسلونا، چیز های کوچکی به آن اضافه کند. با این حال بارسلونا تیم بزرگی است و می تواند هر تیمی را شکست دهد.

پوچتینو در ادامه گفت:

آن ها بازیکنان فوق العاده ای دارند. کوتینیو را بسیار خوب می شناسم. در مورد تیم بزرگی صحبت می کنیم که کاپیتانش بهترین بازیکن جهان است و بعد از او انبوهی از بازیکنان درجه یک بازی می کنند که این مساله بارسلونا را به تیمی ترسناک تبدیل کرده است.  آن ها در هر پست بهتری ها را دارند. برای من مسی بهترین بازیکن جهان است. تا موقعی که بازنشسته نشود هم بهترین خواهد بود. استعداد و پشتکار، او را به این نقطه رسانده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان