//
کدخبر: ۱۳۱۸۰۳ //

تمام مشکلات السد برای رویارویی با پرسپولیس

رقیب نمیانده کشورمان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات عدیده ای رو به رو است.

تمام مشکلات السد برای رویارویی با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

کاروان پرسپولیس امروز صبح تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا آماده رویارویی با السد بشود، قرمزپوشان کشورمان در حالی خود را برای این مصاف حساس آماده می کنند که با مصدومیت ماهینی و محرومیت انصاری و کامیابی نیا  سشنبه بسیار سختی در انتظارشان خواهد بود.

اما در این بین تجربه شکست دادن الدحیلی که 9 مسابقه خود را در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی شکست داده بود بهترین بهانه برای امیدوار ماندن است، تیمی که توانست مقابل ستاره های الدحیل دوام بیاورد قطعا از پتانسیل های فراوانی برخوردار ست و می تواند از نقاط ضعف حریف به خوبی استفاده کند.

 السد همانند سایر تیم ها ضعف های واضح و آشکاری دارد، این تیم قطری هرچند در میانه میدان و خط حمله با حضور نفراتی جون ژاوی، گابی و بغداد بنوجاح از قدرت بسیاری برخوردار است ولی در عقب زمین با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

پس از کوچ مرتضی پو علی گنجی به لیگ بلژیک، ابراهیم ماجد به ستاره خط دفاعی تیمش تبدیل شد، اما او ماه هاست از درد مصدومیت رنج می برد و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس نیز غایب خواهد بود، دیگر نکته امیدوار کننده برای سرخپوشان پایتخت قرارگیری مشعل برشام درون چارچوب السد است، این گلر جوان پس از مصدومیت دو دروازه بان اصلی وظیفه حراست از دروازه تمیش مقابل پرسپولیس را دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان