//
کدخبر: ۱۳۱۴۷۷ //

درخشش سامان قدوس در لاشامپیونه چشم سایت معتبر Ligue۱ را گرفت

درخشش ستاره ایرانی در بازی های هفته هفتم لاشامپیونه باعث شد تا سایت فرانسوی از ورود رسمی این بازیکن به جدول بهترین پاسورهای این فصل خبر بدهد.

درخشش سامان قدوس در لاشامپیونه چشم سایت معتبر Ligue1 را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

آمیان در حالی امشب در جنگ سرنوشت ساز همسایه های انتهای جدولی لاشامپیونه مهمان کان خواهد بود که سایت Ligue1 در پی درخشش فوق العاده سامان قدوس در بازی چند شب قبل مقابل رن از ورود رسمی ستاره ایرانی به جدول بهترین پاسورهای لاشامپیونه خبر داد و از او به عنوان تهدیدی بزرگ برای مدعیان کسب این عنوان نام برد.

در گزارش سایت Ligue1 با تیتر “قدوس وارد می شود”، آمده است:

    « ملی پوش ایرانی و خرید چهارمیلیون یورویی آمیان هر هفته بیشتر از هفته قبل ارزش های خود را به رخ می کشد. سامان قدوس هر دو گل تیمش مقابل رن را ساخت تا با این دو پاس گل به صورت رسمی وارد جدول بهترین پاسورهای لاشامپیونه شود. در حال حاضر دیمیتری پایت از مارسی با ۴ پاس و آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن با سه پاس گل در صدر جدول قرار دارند و قدوس با دو پاس گل تهدیدی برای آنها قلمداد می شود».

01340727

درخشش سامان قدوس در بازی های هفته هفتم لاشامپیونه باعث شد تا سایت فرانسوی از ورود رسمی سامان قدوس به جدول بهترین پاسورهای این فصل خبر بدهد.

این درحالی است که سامان قدوس طی چهار بازی رسمی برای آمیان در این فصل از رقابت های لاشامپیونه موفق به دو بار گلزنی هم شده است تا در جدول ارزشمندترین بازیکنان این فصل از جایگاه بسیار مناسبی برخوردار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان