//
کدخبر: ۱۳۱۳۲۹ //
سیوهای دیدنی پس از یک هفته غیبت

نیمه درخشان مظاهری پس از ۴۵ دقیقه نحس

گلر ملی پوش ذوبی ها امروز دو نیمه کاملا متفاوت را داشت. او در نیمه اول اسیر دو موقعیت حریف شد اما در نیمه دوم بارها با واکنش های خود مانع از بیشتر باز شدن دروازه خودی شد.

نیمه درخشان مظاهری پس از 45 دقیقه نحس
به گزارش فرتاک نیوز،

رشید مظاهری پس از یک بازی غیبت، از امروز باز هم درون ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت. این دروازه بان ملی پوش که در سه فصل اخیر به صورت مستمر درون دروازه ذوبی ها می ایستاد پس از بازگشت به ترکیب، در نیمه اول دیدار برابر صنعت نفت دقایقی سختی را گذراند.

رشید در این نیمه دو بار دروازه خود را روی دو شوت باز شده دید. شوت اول از یک ضربه ایستگاهی آغاز شدن که طی آن ضربه هافبک آبادانی ها پس از برخورد با پای مدافع ذوب آهن مسیر داد تا مظاهری هر چقدر که خود را کش بیاورد هم به آن نرسد. دومین گل آبادانی ها نیز با یک شوت به دست آمد. اشتباه ذوبی ها باعث شد تا توپ خوبی برای بازیکن سابق این تیم به وجود بیاید و او نیز ضربه فنی خود را به سوی دروازه اصفهانی ها شلیک کند. در حالی که سیو مظاهری از نظر زمان بندی کاملا درست به انجام رسیده بود برخورد توپ با زمین در فاصله کمتر از یک متری رشید باعث تا توپ پله کند و پس از دفع ناقص مظاهری وارد دروازه او شود.

اما از این پس اوضاع به گونه ای دیگر شد و مظاهری نیز ابدا به دنبال بشانسی دیگر نبود. او در همان نیمه اول موفق شد یک موقعیت تک به تک را از بازیکنی مانند جاسم کرار مهار کند و به نوعی یک گل برای تیمش بخرد.

در نیمه دوم هم اوج کار این گلر ملی پوش بود. او چهار بار با سیوهای دیدنی خود مانع از باز شدن دروازه خود شد. مهارهایی که نه تنها باعث برائت او از گل خورده های نیمه اول شده بلکه باعث تا این گلر پس از حضور مجدد در ترکیب تیمش نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. آمادگی‌ای که در نیمه اول بازی نیز وجود داشت اما زیر سایه بدشانسی قرار داشت.

نکته جالب در این باره اینکه امید نمازی، سرمربی ذوبی ها نیز در نشست مطبوعاتی پایان بازی به دفاع از گلر خود پرداخت و او در باز شدن دروازه خودی مقصر ندانست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان