//
کدخبر: ۱۳۰۳۴۷ //

ناراحتی رئیس کمیته داوران از اتفاقات اخیر فوتبال

رئیس کمیته داوران فدراسیون می گوید اگر داوری اشتباه قضاوت کند، طبق آیین‌نامه با او برخورد خواهیم کرد.

ناراحتی رئیس کمیته داوران از اتفاقات اخیر فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریدون اصفهانیان درخصوص عملکرد داوران گفت: متاسفانه در هفته ای که گذشت داوران ما در دو دیدار اشتباه تاثیرگذار داشتند. مطمئنا کمیته داوران این مسئله را با آنها در میان می‌گذارد و طبق آیین نامه با داوران رفتار می‌شود. ما اشتباهات داوران‌مان را تایید می‌کنیم و باید آن‌ها را کاهش دهیم. برای این داوران کلاس‌های توجیهی برگزار می‌شود تا متوجه خطاهای خود بشوند و در قضاوت‌های بعدی خود آن را اصلاح کنند.

با تمام احترامی که به باشگاه‌ها دارم از آنها درخواست می‌کنم اگر اعتراضی نسبت به داوری در بازی‌های خود دارند، به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارسال کرده تا کمیته داوران پاسخگوی آن باشد. اگر داوری اشتباه قضاوت کرده، طبق آیین‌نامه با او رفتار خواهیم کرد و بالعکس اگر داوری عملکردش در بازی مثبت بوده، مورد تشویق قرار می‌گیرد.

اصفهانیان در ادامه مورد اتفاقات بازی صنعت نفت آبادان و پیکان گفت: مردم خونگرم آبادان فوتبال را کامل می شناسند. اگر هم نسبت به داوری اعتراضی دارند با ملهتب کردن ورزشگاه، فقط باعث می شوند تا داوران ما تمرکز خود را از دست بدهند. معتقدم  این اتفاقات شایسته فوتبال ما نیست.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان گفت: در 56 بازی که در لیگ برتر انجام شد ، در کل اشتباهات داوری زیر 10 درصد بوده است که تلاش می کنیم این را به حداقل برسانیم. همچنین  این هفته سعی کردیم داوران با تجربه را در کنار داوران جوان و با آتیه قرار دهیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان