//
کدخبر: ۱۳۰۲۸۳ //

بحران در اردوی السد؛ جنگ داخلی قطری ها در آستانه دیدار با پرسپولیس

سرمربی پرتغالی السد نمی خواهد بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قطر قرار دهد.

بحران در اردوی السد؛ جنگ داخلی قطری ها در آستانه دیدار با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با غلبه بر استقلال ایران به جمع 4 تیم این رقابت ها راه یابد و باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف پرسپولیس دیگر نماینده ایرانی در آسیا برود. فریرا سرمربی پرتغالی این تیم بسیار امیدوار است بتواند با بهره گیری از ستاره های پر تعداد تیمش در دو دیدار رفت و برگشت بتواند نتیجه مطلوب برای صعود به فینال را کسب کند.

با توجه به وجود رقابت های فیفا دی و حضور بازیکنان در تیم های ملیشان این احتمال وجود دارد که السد بازیکنان ملی پوش خود را در حین تمرینات آماده سازی برای جدال با پرسپولیس در اختیار نداشته باشد و همین امر باعث جنجالی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم شده است.

فریرا از هم اکنون اعلام داشته که بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار نمی دهد و آن ها باید برای جدال سنگین و بین المللی باشگاه کشور قطر با پرسپولیس در اختیار او باشند. این مربی دیدار السد با پرسپولیس را نیز ملی خوانده و حساسیت آن را بیش از دیدارهای تیم ملی دانسته است. باید دید که مربیان و سرپرستان تیم ملی قطر در پاسخ به این حاشیه ها چه عکس العملی را ارائه خواهند داد.

مطمئنا مربیان ملی قطر نیز می خواهند تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند پس می توان گفت که از هم اکنون جنجالی ما بین باشگاه و تیم ملی بوجود آمده است که می تواند السدی ها را به حاشیه ببرد و نکات منفی را در جو این تیم ایجاد سازد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان