//
کدخبر: ۱۲۹۷۷۳ //

لطف بزرگ داور بازی با الدحیل به پرسپولیس؟!

بعد از بازی پرسپولیس – الدحیل این طور گفته شد ایرماتوف داور ازبک بازی با نشان دان کارت زرد به محمد انصاری لطف بزرگی به این بازیکن و تیم پرسپولیس کرد! در حالی که در آن صحنه محمد انصاری باید اخراج می شد.

لطف بزرگ داور بازی با الدحیل به پرسپولیس؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

اما در صحبت های رد و بدل شده میان اعضای کمیته داوران این صحنه مورد ارزیابی قرار گرفت و همگی صحه روی تصمیم ایرماتوف گذاشتند و همگی معتقد بودند تصمیم داور ازبک کاملا درست بوده است و اتفاقا اگر به محمد انصاری کارت قرمز نشان می داد، مرتکب اشتباه می شد.

یکی از داوران سرشناس فوتبال کشورمان که بازی های بین المللی متعددی را سوت زده و البته دوست نداشت اسم او در این مصاحبه آورده شود در این باره گفت:

    ایرماتوف در صحنه مورد بحث کاملا به درستی سوت زد. به این خاطر که محمد انصاری در فضایی که به دروازه دور بود مرتکب خطا شد و از سویی یکی دیگر از مدافعان تیم پرسپولیس قدم به قدم او و مهاجم الدحیل در حال حرکت بود و مشخص بود که به بازیکن حریف می رسد. ایرماتوف هم صحنه را به خوبی زیر نظر داشت و به درستی به محمد انصاری بابت خطایی که مرتکب شد کارت زرد نشان داد و این صحنه اصلا جای بحثی ندارد و شک ندارم ایرماتوف به خاطر این تصمیم خوب از ناظر داوری نمره خوبی گرفته است.

پرسپولیس در یک بازی حساس و خاطره انگیز از شکست یک بر صفردر برابر الدحیل پیروزی ۳-۱ ساخت و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا در این مرحله باید با تیم السد بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان