//
کدخبر: ۱۲۹۶۹۵ //

واکنش کارشناس معروف داوری به دو صحنه مشکوک پنالتی در دیدار نساجی و استقلال

استقلال شب گذشته در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف نساجی رفت و در این دیدار دو خطای مشکوک در محوطه جریمه استقلال رخ داد که سعید مظفری زاده گفت: این دو صحنه پنالتی نبود و قضاوت زرگر صحیح بود.

واکنش کارشناس معروف داوری به دو صحنه مشکوک پنالتی در دیدار نساجی و استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال ایران که در روزهای بازنشستگی به سر می برد قضاوت حسین زرگر داور دیدار نساجی ـ استقلال را مثبت ارزیابی می کند.

سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال ایران که در روزهای بازنشستگی به سر می برد قضاوت حسین زرگر داور دیدار نساجی ـ استقلال را مثبت ارزیابی می کند.

سعید مظفری زاده درباره دو صحنه مشکوک محوطه جریمه استقلال که اعتراض کادر فنی نساجی را باعث شد با تاکید می گوید به هیچ وجه خطایی رخ نداد.

مظفری زاده در خصوص اولین صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار گفت:

     در دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که هنوز تصاویر مستقیم بازی روی آنتن نرفته بود صحنه ای در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد که توپ ارسالی بازیکن نساجی بعد از برخورد به پای مدافع استقلال ناخواسته به دست مدافع استقلال برخورد کرد که قطعا این صحنه نمی توانست هند باشد و ادامه بازی کاملا درست بود.

وی گفت:

    آبشک بعد از سوت داور و اعلام خطا با تکلی بی ملاحظه بازیکن استقلال را سرنگون کرد که زرگر به درستی او را سرنگون کرد.

سعید مظفری زاده در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی در محوط جریمه استقلال گفت:

    در وقت های اضافه نیمه اول شوت بازیکن نساجی در محوطه جریمه بار دیگر در یک شرایط طبیعی به دست خسرو حیدری برخورد کرد که در این صحنه هم دستور داور برای بازی کاملا درست بود.

سعید مظفری زاده بیان کرد:

    در دقیقه ۷۵ حرکت غیرورزشی مرتضی تبریزی مستحق کارت زرد بود خصوصا که باعث درگیری گروهی هم شد اما داور ترجیح داد در این صحنه به هر دو بازیکن حاضر در درگیری فقط تذکر بدهد.

مظفری زاده گفت:

    در دقیقه ۸۷ خطای مدافع نساجی در کنار نیمکت استقلال بر روی حاجی گرو مستحق کارت زرد بود که داور آن را به درستی جریمه کرد اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که علیرغم تصمیم درست داور باز شاهد اعتراض و شلوغی محوطه فنی استقلال بر روی این صحنه بودیم.

وی افزود:

    همین طور این اعتراض ها و بی نظمی ها را در هر دو تیم در طول بازی شاهد بودیم، چیزی که این روزها در لیگ زیاد مشاهده می شود و نشان دهنده آن است که داوران ما نسبت به کنترل نیمکت ها خیلی جدی برخورد نمی کنند و همین باعث می شود که نظم بازی از دستشان خارج شود و کار برای قضاوت سخت شود. حتما باید داوران ما این مساله را مدنظر قرار بدهند چراکه انضباط بیرون از زمین به اندازه نظم داخل زمین برای داشتن یک قضاوت خوب مهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان