//
کدخبر: ۱۲۹۶۴۵ //

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپیدورد؛ سرگیجه برانکو

به نظر می رسد پرسپولیس با یک تغییر نسبت به دیدار های گذشته به مصاف سپید رود برود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپیدورد؛ سرگیجه برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب از ساعت 19:30 دقیقه تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل سپیدرود رشت قرار خواهد گرفت.

جدا از بازگشت جادوگر به ورزشگاه آزادی و اخبار و حواشی موجود در این رابطه، یازده مرد آغاز کننده قرمزپوشان پایتخت برای هواداران پرسپولیس بسیار با اهمیت است، پرسپولیس در حالی مقابل سپید رود قرار خواهد گرفت که محروم و مصدومی ندارد.

با توجه به بازی های گذشته و عملکرد خوب بیرانوند مقابل الدحیل بدون شک شماره یک پرسپولیس مقابل سپیدورد نیز همین گلر ملی پوش باشد، در خط دفاعی امکان تغییرات وجود دارد، با توجه به مصدومیت و عملکرد ضعیف ماهینی در این فصل شاید برانکو شایان مصلح را از ابتدا به زمین بفرستد ولی حضور سید جلال، انصاری و شجاع خلیل زاده اجتناب ناپذیر است.

-266707

 

در خط هافبک به احتمال زیاد همان نفرات همیشگی بازی را آغاز خواهند کرد، کامیابی نیا، نوراللهی، بشار و امید عالیشاه چهار بازیکنی هستند که فردا یک بار دیگر باید وظیفه توپ رسانی به بازیکنان را انجام بدهند، اما در بین مهاجمان نیز یک ابهام بزرگ وجود دارد، اعتماد برانکو به سیامک نعمتی در کنار بازی فوق العاده منشا مقابل الدحیل معادلات را در مورد زوج علیپور کمی پیچیده کرده است ولی به نظر می رسد برانکو از ابتدا نعمتی و علیپور را در زمین قرار دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، مصلح، حسینی، خلیل زاده، انصاری، نوراللهی، کامیابی نیا، بشار رسن، عالیشاه، نعمتی، علیپور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان