//
کدخبر: ۱۲۹۵۰۸ //

تساوی یک نیمه‌ای نساجی و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال برنده‌ای نداشت.

تساوی یک نیمه‌ای نساجی و استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید وطنی و به قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی بدون اینکه گلی در بر داشته باشد، به پایان رسید.

ترکیب نساجی : حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، جرج ولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، سجاد آشوری، علی‌اصغر عاشوری، سیدمحمد میری و محمدمهدی نظری.

ترکیب استقلال : سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی، طارق همام و وریا غفوری.

دقیقه 12: پاس عمقی خوبی توسط روح‌الله باقری به مرتضی تبریزی داده شد، اما این بازیکن نتوانست ضربه محکمی به سمت دروازه بزند و توپش را به راحتی حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه 24: محمد آبشک به دلیل تکل روی طارق همام از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 31: میلاد زکی‌پور به داخل محوطه جریمه نساجی نفوذ کرد و پس از چند بار سر توپ زدن، اقدام به شوت زدن کرد که در ابتدا مدافعان دفع توپ کردند و در ادامه ارسال او ثمری نداشت.

دقیقه 39: پاس وریا غفوری به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن توپ را برای روح‌الله باقری مهیا کرد که حامد لک موفق به مهار ضربه این بازیکن شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان