//
کدخبر: ۱۲۹۲۸۷ //

شایعات زودهنگام برای دربی۸۸ / سید علی، نامزد اول قضاوت دربی

سیدمهدی سیدعلی داور 40 ساله فوتبال ایران، مهم ترین گزینه کمیته داوران برای قضاوت دربی 88 است.

شایعات زودهنگام برای دربی88 / سید علی، نامزد اول قضاوت دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

دربی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال پنج شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. این بازی همواره مهم ترین مسابقه لیگ ایران به حساب می آید اما این بار باتوجه به داستان سوپرجام، حساسیت ویژه ای دارد و شاید قضاوت آن نیز پرحرف و حدیث باشد. از این رو کمیته داوران قصد دارد با وسواس بیشتری قاضی این بازی را انتخاب کند و گفته می شود مهم ترین گزینه برای داوری در این بازی، سیدمهدی سیدعلی است.

سیدعلیِ 40 ساله در این سال ها نشان داده که توانایی بالایی دارد. او بازی های مهمی چون فینال جام حذفی دو سال قبل بین نفت - تراکتورسازی را قضاوت کرد که کمترین اعتراض را از سوی هر دو تیم به همراه داشت. او از سال 88 در لیگ برتر قضاوت می کند و با نزدیک به یک دهه داوری در سطح اول فوتبال ایران، داور باتجربه ای به حساب می آید.

او که حالا گزینه اول کمیته داوران است، پیش تر دربی تبریز بین تراکتورسازی - گسترش فولاد و دربی اهواز بین فولاد - استقلال خوزستان را قضاوت کرد و از آن ها سربلند بیرون آمد. شاید اکنون وقت آن است که این داور 180 سانتی متری در بزرگ ترین بازی فوتبال ایران حاضر باشد.

سید علی این فصل در 3 با قضاوت کرده. دیدار نساجی - ذوب آهن در هفته اول، استقلال - تراکتورسازی در هفته سوم و فولاد - سایپا بازی هایی بوده اند که سیدعلی وظیفه بازی در آن ها را داشته و به گواه کارشناسان عملکرد خوبی را به ثبت رسانده است.

البته هنوز کمیته داوران، قاضی رسمی شهرآورد فوتبال ایران را اعلام نکرده و باید دید در نهایت کدام داور، برگزیده خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان