//
کدخبر: ۱۲۹۲۶۸ //

بهزادی‌کریمی: بازیکنان ماشین‌سازی به نقطه‌ای رسیده‌اند که بازی را مدیریت کنند

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: در اوایل فصل بدشانسی آوردیم اما حالا شرایطمان رفته‌رفته بهتر می‌شود و بازیکنان ماشین‌سازی به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانیم بازی را مدیریت کنیم.

بهزادی‌کریمی: بازیکنان ماشین‌سازی به نقطه‌ای رسیده‌اند که بازی را مدیریت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرید بهزادی کریمی، بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز پس از پیروزی یک-صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی به سمتی رفت که فشار روی تیم ما بیشتر شد چرا که در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و شرایط به گونه‌ای بود که آنها حمله می‌کردند.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز افزود: خدا را شکر توانستیم از گل زده‌مان دفاع کنیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم. در دقایق آخر دیدار نیز 10 نفره شدیم و فشار روی بازیکنان بیشتر شد اما توانستیم به خوبی بازی را مدیریت کنیم.

وی در رابطه با صحنه اخراج سید احمد موسوی، مدافع ماشین‌سازی در این دیدار گفت: در صحنه اخراج مدافع تیم ما برخوردی بین دو بازیکن وجود نداشت اما آقای سیف‌اللهی خوب می‌تواند در این صحنه‌ها داور را مجاب به اعلام خطا و دادن کارت کند و در این صحنه هم همین‌طور شد. فکر می‌کنم آقای موسوی یک خطا داشت که در آن صحنه هم کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد.

بهزادی کریمی در مورد حضور رضا مهاجری، سرمربی جدید ماشین‌سازی در این تیم خاطرنشان کرد: ما شرایطمان خوب است. در اوایل فصل هم بدشانسی آوردیم اما حالا شرایطمان رفته‌رفته بهتر می‌شود.

وی در پایان گفت: بازیکنان ماشین‌سازی به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانیم بازی را مدیریت کنیم و 3 امتیاز را از دست ندهیم. در 3-4 بازی ابتدایی لیگ هم یک-صفر از حریفان جلو بودیم اما در دقایق پایانی گل خوردیم البته امیدوارم دیگر شاهد چنین تجربه‌هایی نداشته باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان