//
کدخبر: ۱۲۹۲۶۷ //

باخت یاران خانزاده و ابراهیمی مقابل السیلیه

دو ملی پوش ایرانی الاهلی قطر در شب شکست این تیم برابر السیلیه 90 دقیقه بازی کردند.

باخت یاران خانزاده و ابراهیمی مقابل السیلیه
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی که همانند دیدار اخیرش محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۲۵ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه به مصاف السیلیه رده پنجمی رفت.

نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید ولی در دقیقه 54 مشعل عبدالله با فرار از سد مدافعان السیلیه و شوت روی پا گلزنی کرد، اما برتری یاران خانزاده و ابراهیمی خیلی ادامه نداشت و در دقیقه 68 مجدی صدیق از روی ضربه آزاد گل زیبایی به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشید.

مشعل عبدالله در دقیقه 74 باز هم در موقعیتی تک به تک و روی پاس دیگری از محسن متولی مراکشی موفق به گلزنی شد ولی پس از آن ورق بازی به سود السیلیه برگشت و آنها توانستند سه گل توسط عبدالقادر الیاس(پنالتی)، عبدالکریم سالم و رشید تیبرکانینه در دقایق 83 ، 87 و ۳+۹۰ به ثمر رسانده و با نتیجه 4 بر 2 برنده شوند.

یاران خانزاده و ابراهیمی که پیش از این سه باخت و دو پیروزی داشتند، امشب مقابل السیلیه چهارمین باخت فصل را تجربه کردند تا 6 امتیازی و در رده نهم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند.

محمدرضا خانزاده، مدافع ایرانی الاهلی که در این فصل دو بار در ترکیب تیمش بود ولی به دلیل مصدومیت تعویض شد، هفته قبل به طور کامل مقابل الخریطیات بازی کرد و امشب هم تا پایان برابر السیلیه حضور داشت؛ امید ابراهیمی نیز مثل پنج بازی قبل 90 دقیقه در ترکیب الاهلی بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان